«Відділення майбутнього» створює для своїх клієнтів «ПриватБанк». Структура продовжує активний розвиток мережі відділень самообслуговування, що працюють 24 години на добу та 7 днів на тиждень. У них клієнтів «ПриватБанку» обслуговують не звичні банківські працівники, а банкомати й термінали самообслуговування.
Богдан Вітюгов, заступник директора, керівник напряму «Роздрібний бізнес» Черкаського ГРУ «ПриватБанк»: «Вони можуть бути в ось такому стаціонарному відділенні або в банківських конструкціях-модулях, в яких можна отримати такі ж послуги. Доступ здійснюється за допомогою будь-якої картки «ПриватБанку». Якщо в потенційних клієнтів, яких зацікавила ця послуга, немає такої картки, то її можна отримати абсолютно безкоштовно протягом 20 хвилин у будь-якому зручному для Вас відділенні банку».
Скористатися послугами можуть усі клієнти структури. Пропуском у відділення самообслуговування є пластикова карта «ПриватБанку». Відділення працюють без вихідних і перерв. Отримати всі банківські послуги тут можна за допомогою терміналу самообслуговування та банкомата.
Богдан Вітюгов, заступник директора, керівник напрямку «Роздрібний бізнес» Черкаського ГРУ «ПриватБанк»: «Таких приладів у нас понад дві сотні, 273 термінали по області. Із них 113 встановлені в Черкасах, із них 56 встановлені в зовнішній мережі. Зовнішня мережа – це торгові центри, зокрема «Будинок торгівлі», «Дніпро-Плаза», «Плазма», «Епіцентр» і торговельні точки-партнери, як «Українські ковбаси», «Формула смаку» і т.п.».
Для будь-якої банківської операції, спочатку потрібно здійснити ідентифікацію особи. Для цього вставити картку «ПриватБанку» в термінал. Опісля потрібно обрати вид послуги, яку ви хочете здійснити.
У такому банку можна і вдень, і вночі швидко оплатити будь-які послуги, поповнити мобільний телефон, отримати гроші з депозиту або отримати переказ, зокрема й із-за кордону, перерахувати його на карту та зняти за потреби готівку в банкоматі. Відділення працюють без вихідних і перерв, а отримати всі банківські послуги тут можна за допомогою термінала самообслуговування та банкомата. Управління такими банківськими роботами зрозуміле й доступно будь-якому клієнту. А для тих, хто буде вперше користуватися системою самообслуговування, у відділеннях є зручні покрокові інструкції з оплати послуг за допомогою терміналів.
Богдан Вітюгов, заступник директора, керівник напрямку «Роздрібний бізнес» Черкаського ГРУ «ПриватБанк»: «Зони самообслуговування у «ПриватБанку» представлені як у форматі відділень, так і у вигляді ось таких модульних конструкцій, яких стає дедалі більше. На сьогодні в Черкасах таких зон уже дві, в Південно-Західному районі та на Митниці. Крім того, в районі вулиць Бидгощської та Енгельса створюють ще одну зону самообслуговування. Стратегія банку йде на те, щоби створити цілодобовий доступ до послуг у вигляді зон самообслуговування».
Нині «ПриватБанк» продовжує відкривати цілодобові відділення самообслуговування на Черкащині та піклується, аби його клієнти мали доступ до всіх послуг 24 години на добу 7 днів на тиждень. Незабаром відкриють зони цілодобового самообслуговування в Умані, Тальному та Золотоноші.