Як повідомляє регіональний прес-офіс ПриватБанку в Черкаській області, останнім часом користувачі в соціальних мережах часто обговорюють теми всіляких способів шахраїв, що обманним шляхом заволодівають коштами третіх осіб. ПриватБанк нагадує черкасцям про заходи безпеки і правила користування банківськими картками.
"Ми рекомендуємо, як і раніше, ніколи і нікому не розповідати, не відправляти і не повідомляти свої персональні дані. Також хочу нагадати, що співробітники ПриватБанку, що дзвонять клієнтові, ніколи не запитують персональні дані. Якщо буде необхідність підтвердження Вашого платежу, банк за допомогою різних повідомлень попросить клієнта зателефонувати в банк абсолютно безкоштовно, щоб переконатися, що платіж здійснює клієнт, а не хтось замість нього буде здійснювати дзвінки", – коментує керівник регіонального прес-офісу Черкаського ГРУ ПриватБанку Макаренко Наталія.
Є випадки, коли шахраї пишуть листи на електронну пошту. У такому випадку, якщо ви бачите, що в заявленому в листі банку ви навіть не є клієнтом – зателефонуйте на гарячу лінію даної фінансової установи, і там точно підкажуть всю інформацію. Таким чином ви забезпечите себе від можливості бути обдуреними або отримати, можливо, вірус на свій комп'ютер.
"Зловмисники вигадують сценарії "розведення" жертв і роблять все так майстерно, що жертва сама своїми руками віддає не тільки свої заощадження, але і навіть кредитні кошти, які є на картах, – зазначає керівник регіонального прес-офісу Черкаського ГРУ ПриватБанку Наталія Макаренко. – Використовуючи психологічні "гачки": терміновість, загроза негативних наслідків у разі невиконання і т.п., шахраї не дають жертві часу на роздуми. Нерідко вони видають себе за авторитетну особу, апелюють професійними банківськими термінами".
ПриватБанк закликає своїх клієнтів ніколи не дзвонити у відповідь на незнайомі номери телефонів, навіть якщо власники цих номерів представляються співробітниками банку. Більш детально ознайомитися з правилами фінансової безпеки можна на сайті.