На сьогодні «ПриватБанк» обслуговує рахунки понад півмільйона корпоративних клієнтів. Як повідомили в банку, з початку року темпи приросту рахунків, що у «ПриватБанку» відкривають корпоративні клієнти, збільшилися вдвоє. Значне зростання клієнтської бази продиктоване введенням обслуговування корпоративних клієнтів у режимі 24 /7 без вихідних і свят.
«За 7 місяців в банку відкрито стільки ж рахунків, скільки за весь минулий рік, – каже керівник напряму «Обслуговування малого та середнього бізнесу» «ПриватБанку» Олександр Ніколенко. – До запуску цілодобового обслуговування в середньому відкривали 238 рахунків на день, після – 310 рахунків у день».
Нагадаємо, у травні «ПриватБанк» оголосив про революцію своєї системи обслуговування бізнесу – перехід на проведення платежів юридичних осіб і підприємців у режимі 24/7. Цілодобове обслуговування юросіб «ПриватБанку» доступне всім корпоративним клієнтам і підприємцям і в будь-якій точці України та світу через систему інтернет-банкінгу та мобільні додатки. Крім самого популярного у країні онлайн-банку «Приват24», отримати доступ до рахунків можна через комплекси «Клієнт-Банку» з офлайн-доступом і мобільний додаток «Приват24 Business» для контролю за рахунком і формування платежів.