У Черкасах зростає кількість невдоволених роботою кабельної компанії «Воля». Деякі містяни навіть відмовляються від кабельного телебачення через завищену абонентську плату. Компанія-монополіст «Воля» не виконала перед ними свої зобов’язання, переконують вони. З платіжками в руках невдоволені люди вишикувалися біля контакт-центру. Споживачі вимагають повернути кошти. Наталя Кириленко більше про конфлікт.
Біля контакт-центру велика черга. Сюди людей привели нові платіжки за кабельне телебачення.
Галина Смірнова, жителька м. Черкаси: «У нас полный беспредел. Во-первых, очень высокие тарифы стали, у нас получается в месяц порядка 100 гривен мы должны платить, обязательно требуют платить предоплату за полтора месяца. Посмотрите – пришли счета. Я должна заплатить абонентскую плату уже за апрель».
Валерій Надточій, житель м. Черкаси: «Когда мы пользуемся водой, газом, мы услуги получили, мы рассчитались. А «цифра» – это вообще по 120 гривен в месяц платим, так мы за горячую воду меньше платим».
Новий клопіт отримали й ті містяни, які встигли перейти на цифровий формат. Нові технології мали б поліпшити якість зображення та дати змогу дивитися більше каналів. Натомість споживачі з тюнерами в руках стоять біля контакт-центру.
Галина Смірнова, жителька м. Черкаси: «После включения цифрового ТВ нам обещали, что каждый следующий тюнер будет дешевле. В Киеве так есть, у нас же требуют полную плату за каждый тюнер по 12,90».
Ганна, жителька м. Черкаси: «Обманули, сказали, що 3 місяці безкоштовно. А вже нарахували за тюнер, я його зняла та дивилася по кабельному».
Ось цей чоловік узагалі думав, що відмовився від послуг кабельного телебачення ще минулоріч. Тепер виявився ще й боржником.
Василь Тарасенко, житель м. Черкаси: «Я говорю, вы снимите меня с учета кабельного телевидения. Мне ничего не надо платить? Сказали, ничего. Январь нормально, никто меня не тревожит, февраль тоже нормально – ничего не присылают. А 6 марта открываю газетчицу – посмотрите, что они наклепали за январь и февраль, 123 гривны. Где такое было, я всегда платил по 39».
Нині незадоволені містяни відмовляються від кабельного телебачення. Вони вимагають повернути кошти. У «Волі» кажуть: бунтувати немає чого.
Андрій Казначеєв, директор компанії ТОВ ЧТС: «На самом деле у нас абонентская плата достаточно низкая по сравнению с другими городами. Если вы говорите о Киеве, то там абонентская плата выше, чем у нас. Я думаю, что количество каналов за то качество, за тот контент, который существует в данных пакетах, абонентская плата не настолько высока».
Вимоги ж платити наперед за послуги кабельного телебачення директор компанії Андрій Казначеєв пояснює збоями в роботі банків.
Андрій Казначеєв, директор компанії ТОВ ЧТС: «Это для удобства абонента, чтобы не возникало таких ситуаций, когда приходит большой счет, абонент просто заплатит один раз за текущий месяц наперед и потом ему ежемесячно выставляется счет за один месяц».
Незадоволені споживачі можуть захистити свої права. Консультації з цього приводу надають в обласному управлінні в справах захисту прав споживачів. Сюди з початку року надійшло 7 скарг на компанію «Воля».
Віталій Бойко, заступник начальника управління у справах захисту прав споживачів: «Найбільше з цих скарг на те, що компанія «Воля» самостійно зменшила кількість каналів, хоча це не суперечить правилам надання та отримання послуг. Насамперед, споживачам необхідно звернутися в письмовій формі до компанії «Волі», якщо відповідь не задовольнить споживача, вони можуть звернутися до управління захисту прав споживачів. Ми безпосередньо можемо провести позапланову перевірку».