Реклама в ліфті: «за» і «проти». На стінах багатьох черкаських «будинкових транспортерів» з’явилися рекламні оголошення. Мешканці багатоповерхівок по-різному поставилися до такої «прикраси». Багато хто обурюється: замість ошатних оголошень – на стінах подерті та вицвілі плакати. Хто повинен тепер відповідати за естетику черкаських ліфтів, з’ясовували наші кореспонденти.
Щонайменше двічі на день черкащанка Яна користується ліфтом. Проте поїздка для неї – наче випробування нервів. Дівчина обурюється: дивитися на подерті рекламні оголошення гидко.
Яна Піддубна, мешканка будинку по вул. Героїв Дніпра, 17: «Стан ліфта жахливий. Тому що ту рекламу, яку чіпляють на стінах ліфта, я вважаю, можна приклеїти на дошки оголошень. Є спеціально для цього зазначені місця. А те, що зараз цю рекламу наклеюють у ліфті… Її потім незрозуміло хто обдирає, знайти крайніх дуже важко».
У рекламній агенції, що розклеює оголошення, запевняють: чіпляють рекламу не самовільно, а за погодженням СУБів.
Вікторія Красюк, виконавчий директор рекламної фірми «Альбатрос»: «У нас есть договора с СУБами. Они официальные. Все подписано с директорами СУБов».
Комунальники згоду на розміщення ліфтбордної реклами давали. Проте на сьогодні відповідними договорами в СУБі не надто задоволені.
Юрій Гончаров, директор КП «СУБ «Митниця»: «Зараз дуже багато скарг у нас із приводу цієї реклами. І ми вже надіслали листи компанії «Альбатрос» про те, що ми будемо розривати з ними угоду, яка в нас закінчується до кінця року. Ми на півроку зробили таку угоду. Думали, може, для людей буде краще, бо там розміщувалася і соціальна реклама, і телефони різних служб, але мешканці зараз не хочуть цієї реклами».
У рекламній агенції кажуть: про естетику ліфтів дбають добросовісно. Якщо оголошення здерли, працівники фірми наклеюють нове. У будинку по Героїв Дніпра, 17 таке шмаття на стіні ліфтової кабіни мешканці споглядають із місяць.