Пісок – головний лікар і вчитель. У цьому переконані вихователі Черкаського дитячого садочка №9. Там запровадили новий підхід до розвитку дітей – піщану терапію. Юні вихованці садочка так не лише розслабляються, але й учаться малювати, писати та навіть рахувати.
Вихованці виражають свої емоції та навчаються за допомогою піску. Ініціатором впровадження незвичайної терапії стала вихователь Тетяна Степанюк. Жінка запевняє: ефект піщаної терапії миттєвий. Діти краще сприймають інформацію та легше йдуть на контакт.
Тетяна Степанюк, вихователька: «Розвиваємо в дітей бажання творити, експериментувати. Це дуже велике значення має для розвитку дітей. Практика показує, що пісок є чудовим засобом для розвитку та саморозвитку дітей. А гра в піску позитивно впливає на їхній емоційний стан».
Піщану терапію вихователі садочка проводять у формі гри. Висловити своє бачення світу та навчитися чомусь новому має можливість кожна дитина. Заняття триває 40 хвилин.
Тетяна Степанюк, вихователька: «Коли ми дали дітям саморобні пісочниці, то їм було дуже цікаво. Вони були в захваті».
Чотирирічний Іванко говорить, що за допомогою піску не лише вивчив нові літери, але й навчився показувати емоції.
Ваня, вихованець: «Люблю пасочки ліпити, будувати різні фігури, піщані замки ліпити. Можна різні літери, цифри писати. Хмаринка, коли пісочок сумує. А як пісочок усміхається, то треба веселий ротик, а як сердиться – малювати блискавку».
За словами вихователів, піщана терапія допомагає дітям розвивати дрібну моторику, пам’ять, увагу, формувати естетичне сприйняття світу та боротися зі стресом. Багатьом ця терапія допомогла подолати труднощі у взаєминах із дорослими й однолітками.
Тетяна Степанюк, вихователька: «Ми в пісочку можемо не тільки гратися, а й навчаємося, аплікуємо та ліпимо. Дітям це дуже цікаво. У групах є агресивні діти. Вони стали спокійнішими».
Вихователі дитячого садочка переконані: піщана терапія ефективна як для дітей, так і для дорослих.