Як мінімум вісім нових тролейбусів уже найближчим часом поповнять Черкаський тролейбусний парк. Про це під час чергової прес-конференції повідомив міський голова Сергій Одарич. Закупівлю нових тролейбусів міські посадовці планують здійснити в рамках спільної програми ЛуАЗу та Міністерства ЖКГ. Державний проект передбачає розвиток електротранспорту в містах України, зокрема і в Черкасах. «Тролейбусну» тему досліджувала Марина Лук’яненко.
Нині на балансі комунального підприємства «Черкасиелектротранс» перебуває 107 тролейбусів. 4 – навчальних, 3 – спеціальних, решта – пасажирські. Термін експлуатації половини з них перевищує 20 років. За рік цю вікову межу перетнуть ще 24 тролейбуси. Їхній технічний стан нині бажає бути кращим. Утім, працівники тролейбусного парку рук не опускають. Так звані тролейбуси-«пенсіонери» ремонтні бригади відновлюють практично з нуля. На цьогорічному рахунку ремонтників вже 6 відновлених тролейбусів.
Олег Заєць, головний інженер КП «Черкасиелектротранс»: «Щоб повністю відновити тролейбус потрібно в середньому 75 тисяч гривень».
Новий натомість коштує…
Олег Заєць, головний інженер КП «Черкасиелектротранс»: «1 млн. 500 тис., 1 млн. 800 тис., залежно від комплектації електрообладнання».
Поповнити тролейбусний парк новими одиницями обіцяє міський голова Сергій Одарич.
Сергій Одарич, міський голова .м Черкаси: «Луцьк зробив нову лінійку тролейбусів – від найменших, на 70 місць, до гармошок на 140 місць і таке інше».
Нині міська влада веде переговори з заводом «ЛуАЗ» про закупівлю нових тролейбусів у кредит.
Сергій Одарич, міський голова м. Черкаси: «Ми зараз ведемо переговори із банками, якщо все завершиться успішно, то ми як мінімум 8, як максимум 20 тролейбусів придбаємо, можливо, навіть нічого стартово платити місто не буде».
За умови досягнення домовленостей із державними банками про пільгові умови сплати кредиту, місто зможе придбати відразу 20 новеньких тролейбусів, у іншому разі – лише 8.