Особливе таксі для людей із особливими потребами. У черкаських візочників з’явилося своє безкоштовне таксі. Автомобіль придбало місто за 160 тисяч гривень у рамках програми «Турбота». Долучився до соціального проекту один із найбільших операторів мобільного зв’язку. Компанія за свій кошт встановила спеціальну автомобільну платформу та два GPS-навігатора. А ще – забезпечила диспетчерську службу двома смартфонами та безкоштовним мобільним зв’язком. Продовжать наші кореспонденти.
Тарас – візочник. Звичайна прогулянка містом для нього – велика проблема. Черкаси не пристосовані для людей із особливими потребами. Найбільше претензій у візочників до громадського транспорту. Та нарешті вони дочекалися уваги з боку міської влади. Для них створили спеціальну службу таксі.
Тарас, людина з особливими потребами: «Тепер мені вийде зекономити свій час. Узимку добиратися буде значно швидше, буду в теплі».
Ідея з’явилася ще багато років тому. Відтоді владці лише обіцяли втілити її в життя. А активних дій від них чекали 635 візочників, які живуть у місті.
Віктор Беззубенко, 1-ий заступник міського голови м. Черкаси: «Хочеться попросити вибачення перед усіма людьми з особливими потребами за те, що в міськвиконкомі протягом 2011 року були узгоджені дії між «Партією Регіонів» і «Партією Вільних Демократів» про функціонування такого таксі, але воно з’явилося лише в цьому 2012 році».
Автомобіль придбало місто за 160 тисяч гривень у межах програми «Турбота». Долучився до соціального проекту один із найбільших операторів мобільного зв’язку. Компанія за свій кошт встановила спеціальну автомобільну платформу та два GPS-навігатора. А ще – забезпечила диспетчерську службу двома смартфонами та безкоштовним мобільним зв’язком.
Наталія Дадівєріна, менеджер зі зв’язків з громадськістю Київської філії компанії «Київстар»: «Для нас було дуже принципово, щоб соціальний проект допоміг вирішити важливе питання, щоб люди з особливими потребами могли інтегруватися в соціальне життя міста та жити повноцінним життям».
Служба таксі для людей із особливими потребами працюватиме поки що в денний час. І встигатиме обслуговувати лише 8-10 осіб. Для того, щоб користуватися послугами цього таксі, потрібно спочатку зареєструватися за телефоном 067-22-55-200 або 65-32-68.
Олег Стадник, директор департаменту охорони здоров’я МВК: «Служба інва-таксі має спрямування подвійне. Це медико-соціальна служба, тому що всі виклики будуть здійснюватися на базі Станції швидкої допомоги. Ми вже відпрацювали певний механізм спільно з адміністрацією Станції швидкої допомоги та затвердили положення про використання цього автомобіля».
Люди з особливими потребами сподіваються, що на цьому допомога міста та благодійників не завершиться.
Анна Харченко, президент БФ «Наддніпрянський»: «Це, мабуть, не фінал, от зробили інва-таксі й усе. Це, мабуть, початок чогось нового, нових можливостей. Якщо людина з обмеженими можливостями – це не означає, що вона не може щось робити, працювати чи навіть дозволити собі дозвілля».
У мерії запевняють: найближчим часом, за новою транспортною реформою, у Черкасах курсуватимуть ще й автобуси з низьким кліренсом. Усе для того, аби люди з особливими потребами могли вільно пересуватися містом.