Транспортна реформа по-черкаськи. Розпочали з електротранспорту. Від понеділка пільговиків безкоштовно возять лише на одному тролейбусі певного маршруту. Міські очільники кажуть: від такого нововведення підприємство вже отримує зиск. Натомість пенсіонери називають це утиском їхніх прав. Продовжить Наталя Кириленко.
На зупинках тепер пенсіонери простоюють годинами. Вони чекають пільгового тролейбуса.
Анатолій Дмитрович, пенсіонер: «Сейчас люди пожилого возраста уехать не могут никуда».
Надія, пенсіонерка: «Годину чекаю тролейбуса, не можу виїхати з центра. Мені треба на Енгельса. Як хочеш, так і добирайся».
Причина незручностей для черкаських пенсіонерів – міська транспортна реформа. Її нещодавно ухвалили черкаські депутати. Від понеділка пільговиків возять лише на одному тролейбусі певного маршруту. Всього їх Черкасами курсує лише шість. Решта електротранспорту перевозять пенсіонерів за гроші.
Петро Павлович, пенсіонер: «Це бардак, знущаються над людьми. А коли буде зима, як тоді півтори години чекати тролейбуса. По всій Україні такого немає, це порушення закону».
Анатолій Дмитрович, пенсіонер: «Вот они график повесили, я в очках, но я не могу прочитать, что там написано, хотя бы чуть пониже, хотя бы покрупнее. Ну, ничего не делают для народа».
Тролейбусники ж пояснюють, що такі заходи – не забаганка. Нині держава не відшкодовує пільгові перевезення повною мірою. Комунальне підприємство «Черкасиелектротранс» працює собі у збиток.
Василь Буренок, директор КП «Черкасиелектротранс»: «Мы вынуждены менять режим работы городского электротранспорта, потому что все деньги, которые выделены государством для перевозки льготных пассажиров нашим предприятием, освоены еще в первом квартале текущего года. Таким образом, выросла задолженность по выплате заработной платы».
Такий графік роботи тролейбусів у Черкасах діятиме до 1 січня 2012 року. За цей час очільники «Черкасиелектротрансу» сподіваються врегулювати ситуацію із боргами із зарплати. Потому кількість тролейбусів, які випускатимуть на лінію, буде залежати від суми коштів, які держава виділить на перевезення пільговиків.