Новини на ВІККАВіККА-новиниУ Черкасах перевізники хапаються за голову через прийдешню транспортну...

У Черкасах перевізники хапаються за голову через прийдешню транспортну реформу

-

- Advertisment -

Роки балачок і стоси переписаних проектів. Транспортна реформа в Черкасах далі паперових планів поки що не зайшла, а перевізники вже хапаються за голову. Бо чиновники планують додати нові міські маршрути, які перекриватимуть старі. Марія Гаврилян докладніше.

– По-різному буває. І о 6-ій, і о 7-ій.

Так починається кожен робочий ранок Михайла Степановича. Кермо автобусів чоловік крутить уже 40 років. Про транспортні реформи, говорить, щось краєм вуха чув.

Михайло Сокур, водій: «Зараз кожен хоче собі побільше урвать. А це неправильно. Навіть за кордоном такого немає».

Проблем у галузі громадського транспорту, говорить водій, у Черкасах чимало. Своє вирішення пропонувала у свій час команда вже колишнього міського голови. Транспортну реформу Сергій Одарич планував масштабну. Зберігши зручності для пасажирів, хотів зменшити кількість транспорту на вулицях міста.

Сергій Одарич, колишній міський голова м. Черкаси: «Усього цього можна досягнути завдяки простому механізму – створенню єдиного проїзного квитка. Єдиний проїзний дозволить людині не переплачувати, навіть із пересадками. Крім того, суттєво розвантажить вулиці».

Транспортна реформа Одарича передбачала, що містом курсуватимуть автобуси більшої місткості. А задля покращення екології – у пріоритеті будуть тролейбуси. Ідеї екс-мера розділяли не всі перевізники. Не догодила їм і нова влада. Тепер у мерії планують навпаки збільшити кількість автобусів у місті. Щонайменше на 30 одиниць. Проїзд, обіцяють, не подорожчає.

Віталій Москаленко, головний спеціаліст управління транспорту департаменту ЖКК МВК: «Часткового дублювання уникнути неможливо. Митниця і Чорновола, наприклад, у нас не зв’язані. А пустити новий маршрут, не наклавши на вже існуючі, неможливо. Перевізники будуть завжди проти відкриття нового маршруту, бо це конкуренція, в них буде менше пасажирів».

Транспортне управління мерії перевізники нині закидають численними скаргами. Проте на камеру озвучити свої претензії до реформи жоден не погодився. А Михайлу Степановичу думати про чвари нагорі немає коли. Із дня у день йому доводиться все пильніше дивитися під колеса.

Михайло Сокур, водій: «З чого треба починати транспортну реформу? Дороги страшні».

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
найдавніші
найновіші більшість голосували
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

У Черкасах призупинять подачу гарячої води та опалення через порив тепломережі

28 листопада з 8:00 до 18:00 буде призупинено подачу гарячої води та опалення за деякими адресами. Про це повідомляє...

Гравіювання на шкірі: як змінювалась його роль в історії

Гравіювання на шкірі – це техніка, яка має багатовікову історію. Сьогодні вона сприймається переважно як спосіб декорування або персоналізації...

Цікаве:

Гравіювання на шкірі: як змінювалась його роль в історії

Гравіювання на шкірі – це техніка, яка має багатовікову...

Як під’єднати телефон до комп’ютера?

Під час купівлі нового телефона в комплекті обов'язково має...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x