Міська влада визначила новий порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста. Відтепер – за зонами. Центральні вулиці потрапили до червоної, де заборонене розміщення біг-бордів. До власників рекламних конструкцій висуваються більш жорсткі вимоги щодо утримання об’єктів, а також передбачені штрафні санкції за їхнє невиконання. Змінено підхід щодо проведення розрахунків за розміщення рекламоносіїв.
У відділі дизайну міського середовища розповідають: нарешті розробили повноцінний порядок розміщення рекламних конструкцій. До цього часу рекламісти працювали за правилами 2005 року.
Оксана Поліщук, заступник начальника управління планування і архітектури МВК: «Місто поділене на три зони за вартістю. Центр – найдорожчий. Другий поділ міста – на зони. Червону і зелену. На червоній зоні заборонено розміщення будь-яких видів зовнішньої реклами».
Відтепер площі біля облдержадміністрації, музично-драматичного театру, палацу «Дружба народів», площі Слави, Симоненка, 700-річчя, біля університету імені Богдана Хмельницького, поблизу культових споруд, цвинтаря належать до червоної зони Черкас. У ній розміщувати біг-борди заборонено. В межах зеленої зони присутність щитів дозволено, втім їх вигляд має відповідати певним нормам: якщо підставка конструкції не може бути заглиблена в землю, її основу необхідно облаштувати квітами або лавкою, усі стики повинні бути
декоративно оформлені. Якщо постер неохайний, обірваний чи пошкоджений – штраф.
Крім того, господарі виносних конструкцій сплачуватимуть кошти до міського бюджету за право тимчасового користування місцями комунальної власності міста. Наприклад, за двосторонню тротуарку потрібно буде віддати 30 грн. на місяць. Платити доведеться і за проведення рекламних акцій з демонстрацією зразків продукції: за добу 35-45 грн., за розміщення прапора, парасолі, намету, а також афіш, листівок, плакатів. Для останніх міська влада планує встановити спеціальні інформаційні стенди.
Оксана Поліщук, заступник начальника управління планування і архітектури МВК: «Це будуть конструкції, які належатимуть місту, рекламні тумби, дошки, де люди розміщуватимуть інформацію платно».