Якими мають бути українські жінки та чоловіки у рекламі. Саме про це нещодавно сперечалися у Черкасах представники громадських організацій, рекламісти та молодь. Дискусійний клуб на тему «Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі», який відкрив тижневу виставку рекламних робіт, що мають дискримінаційний характер, знайшов нові підходи до подолання неетичних рекламних хитрощів. Посприяв цьому і показ нового фільму під назвою «Незручна тема».
Цей чоловік про впливову рекламу знає з власного досвіду. А особливо про вимоги до людини, яка має стати частиною самої реклами.
Антон Мухарський, музикант, телеведучий: «Це має бути чоловік від 30 до 40 років, мати
телеобличчя та нести позитивну енергетику».
Це типовий приклад реклами для жінок. Зазвичай миючі рекламують саме чоловіки. Адже 80% споживачів такої продукції – це слабка стать. Вони довіряють лише красивим та розумним чоловікам із гарною репутацією. І саме жінки найчастіше асоціюють себе із образами у рекламі. Від того, – кажуть фахівці, – і чимало жіночих образ на рекламу.
Рекламісти – мають свою думку. Хоча і погоджуються – неякісна реклама їм теж набридла.
Олег Говрас, рекламіст: «Для неї – це біль. У них не таке волосся, як в рекламі, неможливо бути гарним для усіх».
жінками, а іноді навіть і чоловіками, таки потрібно. Як і штрафувати за неякісну, а головне
– неетичну рекламну продукцію. Ще краще – замінити її частину соціальною та патріотичною.