Податкова почала дослуховуватися до черкащан. Нещодавно у черкаській обласній податковій започаткували проведення «прямих» гарячих телефонних ліній з проблемних питань у галузі оподаткування. З платниками податків говоритимуть керівники податкової та начальники структурних підрозділів. Як проходять ці гарячі лінії та про що запитують черкащани – у наступному сюжеті.
Різні телефонні гарячі лінії у черкаській податковій проводили і раніше. Але постійного прямого телефонного спілкування з платниками податків не було. Заступник голови обласної податкової адміністрації Павло Шпундра спочатку трохи нервується.
Потім заступник головного податківця області після кількох телефонних дзвінків вже почувається впевненіше. Журналістам він розповів, що інколи телефонують не зовсім толерантні платники податків, чимось ображені на податківців, і навіть скандалять. Але відповідати доводиться всім спокійно та виважено, говорить Павло Шпундра. Телефонують переважно жінки.
Протягом двогодинної «гарячої лінії» Павлу Петровичу Шпундрі поставили близько 30 запитань. Найбільш активними були платники Звенигородки,Черкас, Кам’янки, Сміли та Золотоноші.