Гибле місце. Так забобонні люди говорять про місцини із лихою славою. А жителі району Рябоконя-Ільїна переконані, саме таким є перехрестя довкола, якого мешкають. Аварії там трапляються чи не щодня. Причин шукала Ірина Малюкова.
Микола Співак, житель м. Черкаси: "Кожен божий день їжджу і аварії тут кожен божий день. Тому що звідти їдуть, де односторонній рух. Хто свої, то вже знають, а чужі – ні".
Микола Антонович у цьому мікрорайоні живе вже сорок років. Чоловік і сам водій зі стажем. Каже: аварії тут почалися після того, як ще у 80-х відімкнули світлофор. А трохи згодом його, як то кажуть, із корінням вирвали під час чергової ДТП. Той випадок гарно пам’ятає сусідка пана Миколи – Ірина Сухачьова.
Ірина Сухачьова, жителькам. Черкаси: "По-моему, на четвертой аварии этот столб от светлофора, металлический, уже полностью упал. Свалила его машина. Когда приехали ГАИшники, этот столб лежит. Говорю: а со столбом что делать? Он говорит: та заберите его во вдор, здадите на металлолом, будет хоть какая-то вам компенсация" 5:42
Минулоріч під час ДТП Ірині знесли саджанці дерев. Цього року – розтрощили паркан. Жінка говорить: автоаварії на їхньому перехресті трапляються щодня. Інформацію підтверджують і в державтоінспекції. Це роздоріжжя за статистикою одне із найаварійніших у місті.
Микола Кравець, старший інспектор організації дорожнього руху: "Тільки буде вплив – побудова нового світлофорного об’єкта або реконструкція старого. Поставити світлодіодні світлофори, які б привертали увагу водіїв і давали швидше проїздити транспортним засобам".
Новенький світлофор, говорять ДАІвці, потягне з міської скарбниці зо 300 тисяч гривень. А таких перехресть у місті щонайменше 15. Ірина сподівається, що кошти знайдуть до того, як котрась автівка знесе стіну її будинку. А сусід Микола Антонович радить почати з простого і менш витратного.
Микола Співак, житель мікрорайону: "Зробить треба розмітку дороги, це по-перше. І поставити нормальні знаки, не такі, як оце стоять. Треба поставити знак "Рух без зупинки заборонено".