Диво-техніка у Черкасах. Комунальне підприємство «Черкаситеплокомуненерго» грітиме черкасців за допомогою пересувної котельні. Її виготовили самі ж працівники підприємства. Допомагала фірма-підрядник. На монтаж диво-техніки пішло близько півмісяця. Пересувна котельня єдина на всю Черкащину. Відтепер містяни не страждатимуть від перебоїв із гарячим водопостачанням. Першими позитивні зміни оцінять жителі вулиці Корольова. Деталі – у сюжеті Наталі Кириленко.
У будинках на Корольова постійно проблеми з теплопостачанням. Причина – застаріле обладнання. Йому вже за 40 років. Комунальне підприємство «Черкаситеплокомуненерго» взялося виправити ситуацію. Ремонтні роботи на об’єкті вже розпочали. Для мікрорайону придбали два нові потужні котли.
Михайло Хижняк, заступник начальника Соснівського району теплових мереж: «Реконструкція котельні йде повністю, буде замінено все старе обладнання, всі роботи будуть виконуватися місяць або й два».
Місяць-два – це задовго. Весь цей час жителі Корольова мали б страждати від нестачі гарячої води та тепла. Однак комунальники знайшли як цьому зарадити. У період реконструкції підігріватимуть воду в тутешніх будинках за допомогою пересувної котельні. Її виготовили самі ж працівники підприємства. Допомагала фірма-підрядник. На монтаж диво-техніки пішло близько півмісяця. Пересувна котельня єдина на всю Черкащину. Відтепер черкасці не страждатимуть від перебоїв із гарячим водопостачанням. Пересувну котельну мають під’єднати вже до кінця тижня.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «Аби ми не змонтували цю пересувну котельню, то до початку опалювального сезону жителі цього мікрорайону не мали б гарячої води. Зраз ми саме його монтуємо і він забезпечить цей мікрорайон гарячою водою в період реконструкції стаціонарної котельні».
Із часом мобільна котельня стане у нагоді, переконані на підприємстві. Сучасна техніка зарадить у тих районах, де будуть виникати перебої з теплопостачанням.
Михайло Хижняк, заступник начальника Соснівського району теплових мереж: «Якщо десь в других місцях виникне потреба на деякий період забезпечити теплом чи гарячою водою, то котельня легко демонтується, підключається до споживачів і вони отримують гарячу воду та опалення».
Комунальне підприємство «Черкаситеплокомуненерго» робить ставку на надання послуг населенню безперебійно протягом року 24 години на добу. Тому і намагаються мінімізувати час без гарячої води.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «Я сподіваюся, що нашу послугу оцінять. І єдине прошу людей: вчасно сплачувати за спожите тепло, тому що ми робимо все можливе для того, щоб черкасці були з гарячою водою та теплом, тому що нам також треба розраховуватися за газ, електроенергію і платити людям заробітну плату».