Біл-борд на згадку. Політичні партії ще задовго до виборчої кампанії почали нагадувати про себе. Проте роблять вони це нудно та нецікаво. Так говорять експерти. За результатами соцопитувань, більшість людей вважає зовнішню рекламу неважливою. Утім від цього вона не припиняє бути найдієвішим способом донести інформацію від кандидата до виборця, говорять експерти. Про те, що щодня муляє очі черкащанам, у сюжеті далі.
Олексій Хуторний, кореспондент: «У народі їх називають «біг-мордами». Рекламні щити заслужили таке звання якраз через політику. Обличчя, що обіцяють людям світле майбутнє, майорять на плакатах аж надто часто».
Цьогорічна агітація – не оригінальна, кажуть фахівці. Рекламні менеджери користуються старими, сто разів уживаними методами. Основний акцент – на зображенні лідера. Гасла ж натомість – без жодного змісту.
Юрій Сас, експерт аналітичного центру «Енігма»: «Щодо ключових повідомлень, то вони часто стають предметом висміювання в певних колах маркетологів, рекламістів і просто серед користувачів інтернету. Тому що вони заточені під виборця, якого партії уявляють своєю виборчою аудиторією. Більш інтелектуальні виборці, які здатні аналізувати, сприймають це з гумором».
Психологи пояснюють таку увагу до зображень просто: розробники реклами таким чином хочуть вплинути на емоції та обійти розум. Бо коли проаналізувати плакат, він виявиться звичайною мильною бульбашкою.
Ганна Парходько, кандидат психологічних наук: «Колір, гамма, спрямованість шрифту, його висота – це те, що впливає на нас безпосередньо. Зміст інколи ми навіть не встигаємо побачити й орієнтуємось на особистість, якій довіряємо. У цьому може бути помилка на сьогоднішніх виборах».
Рекламні кольори партії обирають неспроста. Грамотно дібраний відтінок здатен навіяти потрібні асоціації. Цьогоріч найпоширеніші барви – синя, біла та червона. Якщо перші дві означають стабільність, спокій і гармонію, то остання – рішучість і заклик до дій.
Ганна Парходько, кандидат психологічних наук: «Будь ласка, виявляйте ініціативу в будь-якому разі. Аналізуйте те, що відбувається. І розумійте, що все залежить від нас».
За інформацією однієї з рекламних агенцій Черкас, у місті до виборів викуплені всі вільні біл-борди.