Підприємство, відкрите до людей. Саме таким має стати «Черкаситеплокомуненерго» на чолі з Павлом Карасем. Новий директор обіцяє підвищувати якість послуг і налагодити зворотній зв’язок зі споживачем. Він переконаний: про причини «похолодання» в оселях жителів необхідно інформувати та попереджати. Турбота про комфорт черкасців буде пріоритетом у роботі колективу. А завдяки цьому побільшає вчасних платежів за тепло, розраховує Павло Карась. Інші складові нової концепції розвитку підприємства знає Ірина Гришко.
«Клієнт завжди правий!» – під таким гаслом віднині працюватиме основне комунальне підприємство Черкас. Якість послуг – єдине, на що можна вплинути на місцевому рівні.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «Ми не завжди можемо вирішити проблему оперативно, але людина має знати, чому в неї холодно та що їй слід робити».
Інформуватимуть черкасців про негаразди через радіо, телебачення, сайт міськвиконкому та, у майбутньому, через власний інтернет-ресурс. Тепловик Карась обіцяє зворотній зв’язок зі споживачами. Коли вони звертатимуться зі скаргами, їх повідомлятимуть, що зроблено для усунення проблеми. Директор особисто перевірятиме, наскільки чемними з черкасцями будуть диспетчер та інші фахівці.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «Це процес не одного дня. Я не кажу, що завтра в нас буде зразкове ставлення до клієнтів, але треба навчити персонал слухати людей, давати чіткі пояснення».
Сьогодні тепломережі обладнані спеціальними датчиками. Вони контролюють температуру теплоносія в усьому місті. Як тільки «градус» знижується, фахівці підприємства відразу вирішують проблему.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «У більшості випадків те, що в людей холодно, – не наша вина. Це 99% випадків. Це проблеми внутрішньо будинкових систем, які обслуговують СУБи».
Проводитимуть і роботу з боржниками. Договори щодо реструктуризації боргу так само актуальні. Окрім цього, тепловики підуть у народ: проситимуть розрахуватися за тепло банківською карткою через термінал.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «Ми підемо до боржників, бо не хочемо насилати на них колекторів».
На підприємстві Павло Карась хоче запровадити лікарняну касу, налагодити харчування та підвищити заробітну плату працівникам.