Черкащани стали рідше звертатися до міліції. З початку року до громадської приймальні ГУ МВС України в Черкаській області надійшло більше 9 тисяч звернень громадян. Тоді як минулоріч вони надіслали понад 11 заяв. Найбільше жителі області скаржилися на непорядних директорів кредитних спілок та працівників ДАІ, які складали адміністративні протоколи.
Колективні звернення до міліції цьогоріч побили усі рекорди, – говорить начальник громадської приймальні ГУ МВС України в Черкаській області Оксана Чурова.
Оксана Чурова, начальник громадської приймальні ГУ МВС України в Черкаській області: «Багато осіб звертаються до нас з приводу повернення коштів – це вкладники кредитних спілок. Люди потребують уваги і вважають якщо вони будуть разом, то це буде сприяти скорішому розв’язанню їх проблеми».
Дуже часто черкасці у своїх зверненнях не вказують необхідної інформації, зазначають правоохоронці. Письмове звернення має бути чітким та розбірливим. Автор обов’язково має вказати прізвище, місце проживання та зрозуміло викласти проблему.
Оксана Чурова, начальник громадської приймальні ГУ МВС України в Черкаській області: «Якщо ми не можемо встановити авторство, тоді заява може бути визнана анонімним зверненням і розгляду не підлягає».
Виключення працівники органів внутрішніх справ роблять лише у тому випадку, коли у зверненні громадяни вказують на ознаки злочину.
Оксана Чурова, начальник громадської приймальні ГУ МВС України в Черкаській області: «Керівництво нашого підрозділу головного управління дуже уважно ставиться до прийому громадян, це стосується і особистого прийому і прийому заяв, тому що взагалі звернення громадян – це є одним із показників нашої роботи».
Звернення черкасців, які надходять до громадської приймальні ГУ МВС України в Черкаській області, розглядають не більше одного місяця. Ті, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше 15 днів з моменту їх отримання.