У вересні 1956 року у періодиці були оприлюднені плани розвитку нового обласного центру Черкаси у найближчій та середній перспективі. Сьогодні для прочитання ця "дорожня карта" видається не менш цікавою, ніж тоді.
"В 1956–1960 роках в нашому місті передбачається спорудити такі великі об’єкти як завод штучного волокна, авторемонтний завод, механічний, силікатний і дріжджовий заводи, млин (елеватор), підприємства по виготовленню скляної тари і залізобетонних конструкцій. Якщо вдасться відшукати в місті площадку для розміщення великих промислових підприємств, то з кінця 1956 року в Черкасах почнуться також роботи по спорудженню бавовняного і нафтопереробного комбінатів.
Одночасно з будівництвом промислових підприємств у місті буде споруджено більше ста багатоповерхових житлових будинків на 5 тисяч благоустроєних квартир. Їх розміщення по кварталах докорінно змінить сучасне обличчя Черкас. Замість одноповерхових старих будинків по Комсомольській та вулиці Шевченка будуть зведені багатоповерхівки з центральним опаленням, водопроводом і каналізацією. Тротуари і мостова цих вулиць покриються асфальтом. А до кінця VІ п’ятирічки в асфальт одягнуться всі вулиці міста, і обласний центр перейде на тролейбусне сполучення (почав переходити аж у 1965-му, – Б.Ю.)
В центрі Черкас піднімуться монументальні споруди – Будинок Рад об’ємом 62 тис. кубометрів, а по боках його – готель та Будинок зв’язку. З тильної частини Будинку Рад споруджуються 60 і 62-квартирні будинки. Ансамбль цих будівель створить закінчений вигляд міського центра з просторою центральною площею в 10 тис. квадратних метрів перед Будинком Рад і великим сквером на протилежному боці.
Біля сучасної бібліотеки міськкому партії буде збудований кінотеатр на 500 місць, а в центрі Комсомольського парку (сквер ім. Б.Хмельницького, – Б.Ю.) – музично-драматичний театр на 850 місць. Перед театром розкинеться невелика площа, а з тилу – каскадні сходи до набережної водосховища. В цей же період у місті будуть споруджені два Будинки культури.
Залізничний вокзал станції Черкаси значно розшириться і реконструюється. Для приміськиих пасажирів збудується спеціальний павільйон. Перед будинком вокзалу заасфальтується Привокзальна площа розміром 6 тис. квадратних метрів.
Після виконання цього плану Черкаси перетворяться в один із найкращих і найблагоустроєніших обласних центрів Радянської України".