Власний туристичний бренд віднині мають Черкаси. Він є графічним відтворенням визначних місць нашого міста. Нагадаю, дискусії щодо створення бренду тривають останні кілька років. Серед попередніх пропозицій були і полуниця, і шахівниця, і чайка тощо. Але цьогорічний бренд-переможець із ними немає нічого спільного. Із автором проекту спілкувалася Марія Гаврилян
Обличчя цього хлопця широкому загалу невідоме, але невдовзі про його роботу дізнається кожен черкасець. Сергій Сагадеєв став автором проекту туристичного бренду нашого міста. Про те, що у Черкасах проводиться такий конкурс, говорить, дізнався від друзів. Заявку на участь подав одним із останніх.
Сергій Сагадеєв, автор проекту туристичного бренду Черкас: «Мне посоветовал принять участие мой друг. Он знаком с моим творчеством и посоветовал принять участие в этом конкурсе».
Разом із Сергієм свої ідеї туристичного бренду запропонували ще понад 60 учасників. Але конкурсна комісія вподобала саме його проект. Хлопець переконаний, що «підкупив» журі лаконічністю, простотою, а головне – зрозумілістю символів.
Сергій Сагадеєв, автор проекту туристичного бренду Черкас: «Я решил взглянуть на Черкассы, как на интересный город, что тут можно увидеть привлекательного – и изобразил это в элементах. На логотипе можно увидедь Холм Славы, а также сосновый бор и речку».
Дискусії щодо необхідності створення туристичного бренду міста активно тривають останні кілька років, але до логічного завершення вони так і не доходили. Цьогоріч за це взявся туристично-інформаційний центр Черкас.
Микола Кудрявцев, керуючий справами МВК: «Вперше була проведена серйозна робота серед жителів міста, в інтернеті, в ЗМІ. Люди могли запропонувати свої ідеї того, з чим у них асоціюється наше місто».
Після кількамісячних Інтернет-обговорень, громадських опитувань та аналітичної роботи профільних фахівців – серед усіх проектів обрали найкращий. Його на останньому засіданні затвердили і члени виконкому.
Микола Кудрявцев, керуючий справами МВК: «З цього моменту ми тепер зможемо отримати право на використання цих зразків і на їх основі вже робити конкретні брендові речі, створювати бренд-бук, тобто правила використання цих символів».
А поки посадовці продовжують працювати над втіленням проекту в життя, його автор Сергій Сагадеєв святкує перемогу із друзями та розмірковує, на що витратити виграш. За умовами творчого конкурсу, творець найкращої ідеї отримає 10 тисяч гривень.