У гіпермаркеті "Делікат", що в нещодавно відкритому ТРЦ "Depo’t", касирка відмовилася обслуговувати покупця українською мовою. Про це у спільноті "Місто на Че" написав черкащанин Сергій Руденко.
"Згадав нещодавній маленький скандальчик, як в супермаркеті "Сільпо" касирка відмовилась обслужити покупця українською мовою. Сьогодні в мене був подібний випадок в чудовому, в усіх інших відношеннях, новому гіпермаркеті "Делікат", що в ТРЦ "Depo’t". Взяв кавун, підійшов до каси, касирка Олександра (бейджик) на вигляд – ровесниця незалежності, запитує: "У вас только арбуз? Ні, кажу, в мене кавун. На моє прохання говорити на робочому місці українською, відповіла: "Я говорю, как мне удобно", – йдеться в повідомленні.
У мережі містяни обурилися такій поведінці касира.
"Таких повно – інколи враження що ми у Донецьку якомусь живемо", – пише користувач Олександр Мосенко.
"Так треба було їй тим кавунов в мордяку, скільки це можна терпіти, понаєхалі понімаєшь лі, єй так удобно", – додає Володимир Мазуренко.
Дехто став на захист касирки.
"А чому всі чіпляються до касирок, чіпляйтеся до Верховної Ради, там майже всі розмовляють російською", – пише Ольга Ткаченко і додає: "Якщо я розумію її, а вона мене, то яка різниця, якою мовою".
"Не треба провокувати конфлікти на пустому місці… Російська мова – це об’єктивний наслідок останніх 100 років. А чіплятися до людей за мову це, м’яко кажучи, нецивілізовано", – прокоментував користувач Адвокат Колодницкий.
Як повідомляв сайт vikka.ua, черкащанка так поспішала в магазин, що ледь не втрапила під колеса.