У Черкасах посеред пристані вже другий тиждень – яма. Її огородили стрічкою та лавками. Та й сама будівля вже втратила привабливий вигляд. Виявилося, що яма на суші – це лише вершина айсберга. Про це Zmi.ck.ua розповів начальник відділу транспорту та зв’язку управління транспорту, дорожнього господарства та оборонно-промислового комплексу Сергій Синільник.
За його словами, на другому причалі виникла аварійна ситуація – стався обвал. 8 квітня на місці працювали водолази, однак акта обстеження ще немає. Тим часом в управлінні шукають документи, які були при попередньому керівництві щодо робіт, що здійснювали в 2011-2012 роках. Вони стосувалися зливової каналізації, схеми якої чиновники досі шукають.
"Зараз важко сказати, оскільки пристань розбита на три причали, на першому є дозвіл на експлуатацію, там і швартуються судна. А між другим і третім стався обвал. Як раз там була проведена зливова каналізація. Я попередній знайшов ще з 2012 року. Тоді об’єкт потребував великих капіталовкладень, адже сама причальна стінка потребувала ремонту. Водолази у п’ятницю вже зробили обстеження. Акту обстеження ще нема, але, ймовірно, що ситуація погіршилася", – зазначив Сергій Синільник.
До початку туристичного сезону владці спробують виконати необхідні роботи, щоб теплохід міг швартуватися і здійснювалося перевезення пасажирів. Та загалом у планах – розрахувати об’єм усіх робіт і комплексно вирішити проблеми.
За словами Сергія Синільника, для маломірних суден (катери, катамарани, яхти) відкриття навігації планується на 9 травня. На кінець квітня – відкриття для інших суден. Але все залежить від того чи буде ліквідована аварійна ситуація на другому причалі.
Проблем додає, що територія знаходиться на балансі Черкас, будівлю ж вокзалу передають у підпорядкуванння обласній владі. Але така невизначеність не вплине на відкриття туристичного сезону.
Додамо, 25 березня депутати Черкаської облради ухвалили рішення про припинення юридичної особи КП "Річковий вокзал" Черкаської обласної ради. Натомість його приєднали до КП "Управління по експлуатації Будинку рад і об'єктів обласної комунальної власності". Реорганізацію юридичної особи займатиметься спеціально створена комісія.
Тож питання, коли до ладу приведуть саму будівлю, також залишається поки що відкритим.
Як повідомляв сайт vikka.ua, у Черкасах нова дорога протрималася 6 місяців.