Замість маршруток – тролейбуси. У Черкасах може зникнути 31 маршрут. На заміну йому вийдуть новенькі "рогаті". Над таким варіантом мізкують міські владці. Усе – через невідповідність маршруток новим вимогам. Перевізник із цим не погоджується. Каже: нововведення – штучні. Детальніше про транспортну колізію – Ірина Малюкова.
Замість 31-го – 7А. Ротацію саме цих маршрутів планують міські владці. Владислава така новація обурює. Каже: від того лише незручності.
Владислав, житель м. Черкаси: "31 очень нужный маршрут. Потому что он ходит дольше, чем троллейбусы и маршрутка удобнее, чем троллейбусы. Он теплее даже"
Таких, як Владислав, у Черкасах тисячі. Цьому в доказ – опитування у соцмережах. Більше шести тисяч містян – проти транспортної ротації. Та про її необхідність наголошують у профільному департаменті. Кажуть: перевізник уже вдруге зриває конкурс. Поза тим, не хоче замінювати старі "таксі" до нових вимог.
Віталій Москаленко, головний спеціаліст управління транспорту ЧМР: "У нас вимога, що всі автобуси великі мають бути пристосовані для перевезення людей із обмеженими можливостями. Тролейбуси, які до нас прийдуть, всі пристосовані для людей із обмеженими фізичними можливостями. І зменшити трафік у центральній частині міста й поліпшити екологічний стан"
У тому ж соцопитуванні, майже дві тисячі – на транспортну ротацію погоджуються. Та за умови такої ж частоти курсування тролейбусів, як і маршруток.
Ірина Малюкова, кореспондент: "За 20 хвилин зйомки проїхало чотири 31-ші маршрутки і один тролейбус 7А"
Транспортну ротацію вже обмізковують у виконкомі. Перевізника таке обурює. Мовляв, поставлені нові вимоги штучні. А екологічного стандарту автобусів Євро-4, якого вимагають, немає.
Віктор Подкур, перевізник: "Як це можна вирішити на виконкомі, що й мене навіть не покликали. Вони що, там самі все вирішують. Я дізнавався в транспортному відділі. Сказали: нічого ніхто не вирішив. "Євро-4 в Україні немає. Ми подали запит у Міністерство транспорту України. В Україні Євро-4 не існує ще. У нас папери є"
Пробіли в курсуванні планують "латати" новенькими тролейбусами. Їх уже в грудні мають привезти з конвеєра. У тролейбусному тим часом рахують: скільки нових водіїв та кондукторів візьмуть на роботу. Лічить працівників і перевізник 31-го. Щоправда, тих, хто втратить роботу. Каже: це понад сотня осіб.