До черкаського журналіста та краєзнавця Бориса Юхна потрапила рекламна продукція відпочинку на черкаських пляжів у 1960-80-ті роки. Як зазначив журналіст, у ці роки влада ненав’язливо намагалася позиціонувати місто Черкаси як курорт.
"Презентаційна "черкаська" поліграфія 1960-80 років не оминала наші пляжі. Треба розуміти – так ненав’язливо намагалися позиціонувати місто як курорт. Але гості з усього Есесеру чомусь вперто обирали чапаєвсько-чехівський берег. Машин там у розпал сезону були премногі колічєства – з Прибалтики, Білорусії, Росії", – зауважив Борис Юхно на своїй сторінці у Facebook.
Як повідомляв сайт vikka.ua, рятувальники просять черкащан бути обачними на воді.