Новини на ВІККАВіККА-новини«Черкаситеплокомуненерго»: все для клієнта!

«Черкаситеплокомуненерго»: все для клієнта!

-

- Advertisment -

Підприємство, відкрите до людей. Саме таким має стати «Черкаситеплокомуненерго» на чолі з Павлом Карасем. Новий директор обіцяє підвищувати якість послуг і налагодити зворотній зв’язок зі споживачем. Він переконаний: про причини «похолодання» в оселях жителів необхідно інформувати та попереджати. Турбота про комфорт черкасців буде пріоритетом у роботі колективу. А завдяки цьому побільшає вчасних платежів за тепло, розраховує Павло Карась. Інші складові нової концепції розвитку підприємства знає Ірина Гришко.

«Клієнт завжди правий!» – під таким гаслом віднині працюватиме основне комунальне підприємство Черкас. Якість послуг – єдине, на що можна вплинути на місцевому рівні.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «Ми не завжди можемо вирішити проблему оперативно, але людина має знати, чому в неї холодно та що їй слід робити».
Інформуватимуть черкасців про негаразди через радіо, телебачення, сайт міськвиконкому та, у майбутньому, через власний інтернет-ресурс. Тепловик Карась обіцяє зворотній зв’язок зі споживачами. Коли вони звертатимуться зі скаргами, їх повідомлятимуть, що зроблено для усунення проблеми. Директор особисто перевірятиме, наскільки чемними з черкасцями будуть диспетчер та інші фахівці.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «Це процес не одного дня. Я не кажу, що завтра в нас буде зразкове ставлення до клієнтів, але треба навчити персонал слухати людей, давати чіткі пояснення».

Сьогодні тепломережі обладнані спеціальними датчиками. Вони контролюють температуру теплоносія в усьому місті. Як тільки «градус» знижується, фахівці підприємства відразу вирішують проблему.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «У більшості випадків те, що в людей холодно, – не наша вина. Це 99% випадків. Це проблеми внутрішньо будинкових систем, які обслуговують СУБи».
Проводитимуть і роботу з боржниками. Договори щодо реструктуризації боргу так само актуальні. Окрім цього, тепловики підуть у народ: проситимуть розрахуватися за тепло банківською карткою через термінал.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «Ми підемо до боржників, бо не хочемо насилати на них колекторів».
На підприємстві Павло Карась хоче запровадити лікарняну касу, налагодити харчування та підвищити заробітну плату працівникам.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
найдавніші
найновіші більшість голосували
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

Антициклон «SERKAN» приносить теплу та сонячну погоду на Черкащину

Завдяки антициклону «SERKAN» у регіоні збережеться сонячна і малохмарна погода з комфортними літніми температурами. Про це повідомляє Черкаський обласний...

На Черкащині ліквідували ще одне несанкціоноване сміттєзвалище

У відповідь на звернення громадян Екологічна інспекція зобов’язала Городищенську міську раду ліквідувати стихійне сміттєзвалище. Про це повідомляє Державна екологічна...

Цікаве:

Як вибрати страховий поліс для поїздки за кордон: поради мандрівникам

Туристична страховка забезпечує всебічний захист здоров'я та життя мандрівника...

Ультрафільтрація: новий рівень очищення води

Проблема якості питної води стає дедалі актуальнішою для багатьох...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x