Велосипедні Черкаси. Невдовзі місто може стати осередком двоколісних. Любителі екологічного транспорту на одній з головних вулиць хочуть облаштувати веломагістраль. Її концепцію вже презентували черкасцям. Однією з перших її побачила наша Яна Федоровська.
Олексій – велосипедист зі стажем. На своєму залізному обкатав не один кілометр асфальту. Та, каже, рідні Черкаси поки не адаптовані для велотранспорту.
Олексій, житель м. Черкаси: "Коли наступає хороша погода, я намагаюсь побільше побути на 2-х колесах, бо, як кажуть байкери, чотири колеса возять тіло, а два душу. Звикаєш до всього цього, я навіть не помічаю там всяких бордюрів, ям, їжджу собі і їжджу".
Звикати до велосипедних перешкод доводиться усім велолюбителям. Бо, кажуть, на двох колесах зараз роз’їжджати вигідно: і практично, й економно, і корисно.
Оля, студентка: "Нема в нас велодоріжок, і бордюри в нас не зручні, і мені не зручно їздити на велосипеді. Я б хотіла, щоб Черкаси справді було веломістом, сучасним, молодим, зеленим".
Віта, студентка: "Велосипеди, я вважаю, це майбутнє Черкас. І молодь, і не молодь повинні їздити на велосипедах.
Втілювати мрію любителів екотранспорту в життя заходилися місцеві активісти. І за прикладом Польщі розробили велоконцепцію міста. На карту Черкас нанесли пріоритетні вулиці для веломаршрутів. Провідною обрали Гоголя.
Сергій Слинько, координатор проекту "ВелоЧеркаси": "Щоб половину її відділити, для двостороннього руху велосипедистів, а іншу половину лишити для автомобілістів. Вона 6,5 км займає, тому якщо її зробить, можна буде з будь-якої частини міста доїхати до Гоголя, проїхати по Гоголя, щоб не заїжджати в центр і не завантажувати рух по-центру".
Проект презентували у межах всеукраїнського еко-тренінгу.
Ілля Єременко, організатор проекту "Енергонезалежність": "Є ще такі плакати, з порадами по енергозбереженню, які можна розміщувати в публічних містах, будинках, просто розклеїти, щоб люди про це знали".
Та найперше про реальні велоЧеркаси мріють місцеві велосипедисти.