"ПриватБанк" компенсує своїм клієнтам понад 5 млн грн втрат від подвійної конвертації валют під час оплати покупок у гривні в закордонних магазинах, у тому числі інтернет-магазинах.
Як повідомила прес-служба банку, з 8 січня банк почав повертати клієнтам кошти за автоматичним перерахунком транзакцій DCC, здійснених у період з 29 грудня 2014 р. по 3 січня 2015 р. Загальна сума повернень становить понад 5 млн грн.
"Ми вирішили компенсувати втрати клієнтів через нестійкість курсу національної валюти та специфіку міжнародних розрахунків, коли під час оплати за кордоном у гривнях з картки списується сума, що відрізнялася від тієї, що зазначена продавцем, – говорить Олег Гороховський. – Після повернення кожен клієнт отримає SMS із зазначенням суми компенсації. Також повернення буде показано у виписці "Приват24".
Клієнти "ПриватБанку" можуть вільно розплачуватися гривневими картками за кордоном або в іноземних інтернет-магазинах, обираючи для оплати валюту країни перебування, долар чи євро. Це дозволить уникнути втрат через подвійну конвертацію гривні під час розрахунків за кордоном.
У тих магазинах, що самостійно конвертують валюту без згоди клієнтів (наприклад, Next, Wizzair, Google Adwords), клієнтам потрібно розплачуватися з доларової картки. Відкрити доларову картку можна безкоштовно в "Приват24". При цьому клієнти "ПриватБанку" отримають можливість переказувати гроші з гривневої картки на Інтернет-картку в еквіваленті 100 доларів на день.
Якщо в клієнтів є транзакції за кордоном у гривні, що здійснено до 29 грудня 2014 року, і списана за ними сума не збігається з тією, що зазначено в чеку торговця, інформацію про це потрібно повідомляти на e-mail: help@pb.ua