Сплачені користувачами за водопостачання та водовідведення кошти не доходять до "Черкасиводоканал". Про це vikka.ua повідомили у прес-службі КП.
"Нині у більшості банків України введено тимчасові адміністрації для відновлення їх подальшої діяльності. У зв’язку з цим виникає проблема розрахунків між банками та комунальними підприємствами. Кошти, які споживачі сплачують за комунальні послуги, зокрема і за водопостачання та водовідведення, буквально "зависають" на рахунках цих банків", – йдеться у повідомленні.
Лише до середини лютого один із банків заборгував Черкаському водоканалу понад 8 тисяч грн. У результаті заручниками ситуації стали понад 200 осіб.
Щоб уникнути подібних непорозумінь, комунальне підприємство радить своїм споживачам користуватися послугами лише надійних та державних банків ("Ощадбанк", "Укргазбанк", "Укрексімбанк", "Укрсиббанк"), а також послугами Укрпошти.
Також на першому поверсі адмінкорпусу "Черкасиводоканалу" працює каса підприємства, у якій без жодних комісій можна сплатити за послуги водопостачання та водовідведення. Вона працює щодня з 800 до 1600 (обідня перерва з 12.00 до 12.45). Кошти, сплачені у касі "Водоканалу" миттєво потрапляють на особовий рахунок споживача.
Також для зручності споживачів на першому поверсі комунального підприємства працює і каса "Ощадбанку", де приймають платежі за всі комунальні послуги без комісій.