Новорічна мрія черкаських міліціонерів збулася раніше свята. Щоправда, 57 новеньких авто їм презентував не дід Мороз, а міністр внутрішніх справ України. Юрій Луценко поставив на колеса і дільничних, і патрульних інспекторів. Останнім пощастило отримати навіть дві іномарки, тож тепер життя громадян вони охоронятимуть на іноземних Туксонах. Щоправда, до стовідсоткової автомобілізації українській міліції ще далеко, – повідомив пан Луценко. Сьогодні лише 15% дільчих інспекторів мають власні машини. Про інші подробиці візиту Юрія Луценка до Черкас – дивіться у сюжеті Євгенії Гнєушевої.
Святкові мундири, усмішки – усе видає атмосферу свята. Її не розвіє навіть холодний вітер. Адже на цьому плацу видають подарунки на колесах. Авто різні – вітчизняні та імпортні.
Чоловіки марширують, як на параді. Міцно стискають ключі від новеньких автівок та радіють, як діти.
Сергій Григорович Девимок, старший інспектор ДПС відділу ДАІ м. Черкаси: «Новий автомобіль завжди легко отримувати і приємно. Я думаю, це покращить роботу ДАІ».
Утім, радіють не усі. Новоспечені автовласники віддячують Луценку специфічним світловим та музичним автофеєрверком.
Кілька хвилин – і Луценко вже у Головному управлінні МВС у Черкаській області. Знову вітається з журналістами та тисне усім руки.
Тут у нього ще одна місія – відкрити новий монумент черкащанам, які загинули під час виконання бойового завдання. Рідні загиблих міліціонерів задоволені.
Любов Слинько, вдова загиблого міліціонера: «Я думаю, це добре, ми нарешті зможемо вклонитися, покласти квіти».
Луценко теж радий. Роздавати подарунки та відкривати монументи йому до вподоби.
Юрій Луценко, міністр внутрішніх справ України: «Кожен дільничний повинен мати авто. У нас їх 14 тисяч, кожен обслуговує 8-12 сіл. То порахуйте скільки разів він буває на місяць у кожному селі. Сьогодні лише 15% дільничних мають свої авто».
Наостанок із традиційною усмішкою Луценко обіцяє: в Черкаській області теж скоро буде своя оперативна карта електронного обслуговування. Як у цивілізованій Європі.
Коштує це не так вже і багато. Наприклад, у Львові знадобилося на впровадження близько трьох з половиною мільйонів гривень. Гроші планують взяти із штрафів за порушення правил дорожнього руху.