Міський голова Черкас Сергій Одарич оглянув тролейбуси, які два роки поспіль простояли на території Пат "Азот". Про це інформують у прес-службі Черкаської міської ради.
Зараз 15 тролейбусів проходять технічну діагностику на базі КП "Черкасиелектротранс".– Вчора я зустрівся з генеральним директором ПАТ "Азот" Віталієм Сляровим, обговоривши шляхи співпраці щодо подальшої долі тролейбусів. Поки визначаємось з варіантами. Зокрема, це може бути оренда тролейбусів чи створення підприємства тощо. У нас є спільне розуміння, що тролейбуси мають працювати. Оскільки з кожним роком їх технічний стан погіршується. Я зацікавлений, щоб у найближчі два тижні це питання було вирішено, – наголосив Сергій Одарич.
За його словами, незабаром відбудеться конкурс на пасажирські перевезення у міських маршрутках. Зважаючи ж на ймовірне поповнення тролейбусного складу на 15 одиниць, доцільно розглянути питання щодо зміни руху, або й взагалі зняття окремих автобусних маршрутів, замінивши їх екологічним транспортом.
Одарич заявив, що вартість проїзду у тролейбусах не зміниться, через поповнення.
– Поява нових тролейбусів у місті жодним чином не впливає на вартість проїзду. Інша справа, що у Черкасах вже чотири роки не переглядався тариф на проїзд в електротранспорті. Це питання вже тривалий час обговорюється громадськістю. У міській раді підготовлений проект рішення щодо незначного зростання вартості проїзду у тролейбусах: з 1,25 до 1,5 гривні. Відповідний проект рішення виноситиметься на розгляд сесії міськради, – запевнив міський голова.
А також акцентував, що важливо з тролейбусного питання зняти політичне забарвлення.
– До наступних виборів лишилось кілька місяців, тому просив би усіх учасників не вкладати у це питання ніякого політичного забарвлення, – наголосив Сергій Одарич.
Директор КП "Черкасиелектротранс" Петро Кучер розповів, що технічна діагностика 15 тролейбусів ПАТ "Азот" – справа не дешева. Оскільки лише заміна масла у всіх "рогатих" обійдеться у близько 40 тисяч гривень. Ще щонайменше стільки ж знадобиться на відновлення загального стану тролейбусів. Кошти сплачує замовник робіт.
– Тролейбуси ПАТ "Азот" перебувають у належному технічному стані. Але оскільки вони тривалий час знаходились під відкритим небом – це погано вплинуло на загальний стан тролейбусів. Зокрема, в окремих місцях зовнішнього покриття проглядається іржа, потребують зарядки акумуляторні батареї, відновлення та часткової заміни гумотехнічні вироби. Також потрібно повністю замінити масло. Адже ,за висновками експертизи, у ньому високий вміст вологи, – повідомив Петро Семенович.
Вже розпочалось навчання водіїв підприємства, які опановують особливості їзди на новому транспорті.
Джерело: Черкаська міська рада