На 10 грудня додаток "Privat24" встановили понад 2 000 000 власників Android-пристроїв. За даними прес-служби банку, двохмільйонного користувача "Privat24" було підключено в перший тиждень грудня, коли зі стартом сезону різдвяних розпродажів зросла й кількість користувачів мобільних ґаджетів.
"Privat24" працює на кожному другому смарфтоні. Ті, хто ще не встановив собі універсальний платіжний месенджер, просто ще не встигли цього зробити, – говорить заступник голови правління "ПриватБанку" Олександр Вітязь. – Щодня ми фіксуємо понад 5 000 підключень, багато з наших клієнтів цілеспрямовано змінюють звичайні мобільні телефони на смартфони саме для того, щоб користуватися додатком "Privat24".
Сьогодні клієнти "ПриватБанку" здійснюють через Інтернет і мобільні додатки вдвічі більше платежів, ніж у відділеннях банку. За даними банку, у листопаді через "Privat24" щодня проводилося 85 тис. транзакцій. Через сайт "Приват24" – понад 325 тис. операцій щодня. У той самий час у касах відділень "ПриватБанку" в середньому здійснюється 195 тис. операцій на добу.
Мультифункціональний месенджер "Privat24" перетворює будь-який смартфон або планшет на універсальний платіжний пристрій. За допомогою "Privat24" можна здійснювати будь-які банківські операції, керувати кредитами та депозитами, купувати квитки на автобус, поїзд і літак, заправляти автомобіль тощо. Для безконтактної оплати або отримання готівки через банкомат достатньо сфотографувати камерою QR-код або піднести смартфон до термінала (для смартфонів із підтримкою NFC).