Як повідомляє MNBC, в умовах глобальної конкуренції та відновлення економіки України, малий і середній бізнес потребують нових шляхів для залучення клієнтів. Команда Weblium, одного з провідних українських конструкторів сайтів, розробила інтуїтивно зрозумілі інструменти SEO-оптимізації, які допомагають бізнесу досягати кращих результатів у пошукових системах.
Завдяки новим функціям, власники сайтів на платформі Weblium можуть самостійно:
- Автоматично оптимізувати сторінки для Google відповідно до ключових запитів.
- Аналізувати пошукові тренди та впроваджувати рекомендації прямо на сайті.
- Отримувати більше клієнтів без додаткових витрат на рекламу.
Теги, «хлібні крихти», унікальні налаштування 404 сторінок і багато іншого SEO-функціоналу допомагають “підняти” ваш сайт в результатах пошуку. При цьому важливо, що всі ці налаштування впроваджуються у зрозумілому інтерфейсі, і розібратися з ними дуже легко навіть без попереднього досвіду в SEO.
“Найважливіше для сучасного бізнесу – бути помітним онлайн. Пошуковий трафік – це скарб для малого та середнього бізнесу, адже клієнти найчастіше шукають товари та послуги через Google. Завдяки нашим SEO-інструментам, підприємці з України отримують можливість швидко піднятися в пошукових результатах і отримати конкурентну перевагу,” – коментує Даніелла Шихабутдінова, COO Weblium.
SEO-оптимізація, зокрема, стає актуальною для бізнесів, які хочуть експортувати товари або залучати міжнародних клієнтів. Weblium допомагає автоматично налаштовувати сайти та створювати SEO-стратегію, орієнтовану на глобальні ринки.
Результат: бізнес, який працює через платформу Weblium, стає більш видимим, отримує органічний трафік та нових клієнтів. Просто спробуйте самі та подивіться, як може виглядати ваш сайт.