Привернути увагу суспільства до важливості освіти та ролі вчителя. З такою метою у Черкасах вдруге поспіль проведено конкурс фахової майстерності «Учитель року. Освітній тріумф». Повідомляє власний кореспондент ВІККА.
Переможців визначали у п’яти номінаціях: «Молодий учитель», «Учитель НУШ», «Учитель, який змінює світ», «Лідер інклюзивної освіти», «Якість та результативність»
Освітня галузь у Черкасах, за словами заступниці міського голови Черкас Анастасії Чубіної, має високі рейтинги на всеукраїнському рівні. Значний внесок у такі результати, на її думку, зробили учасники міського конкурсу.
Максим Попов, викладач історії Черкаської школи №27, переміг у номінації «Молодий учитель». Педагог усвідомлює, що його предмет має стратегічне значення для держави.
МАКСИМ ПОПОВ, УЧИТЕЛЬ ІСТОРІЇ ШКОЛИ №27, ПЕРЕМОЖЕЦЬ НОМІНАЦІЇ «МОЛОДИЙ УЧИТЕЛЬ»
Вчитель не просто людина, яка викладає матеріал, а це той, хто має їх вразити і стимулювати до нових знань. На превеликий жаль, діти стали дотичними до історії. Твориться нинішня Україна. І діти розуміють важливість цього предмету. Історія перетворюється на той предмет, який дозволить розбудувати нам вільну демократичну Україну і подолати ідеологію наших східних сусідів.
Для вчителів такий конкурс – можливість набути новий досвід та нові фахові вміння.
ОЛЬГА КІТЛЯР, УЧИТЕЛЬКА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ШКОЛИ №13, ПЕРЕМОЖНИЦЯ НОМІНАЦІЇ «ЯКІСТЬ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ»
Я беру участь уже вдруге. Отримала великий досвід, зрозуміла свої помилки і намагалася їх виправити вдруге.
Міський голова Черкас Анатолій Бондаренко передбачає непростий рік для бюджету міста. Але обіцяє, що міська освіта залишиться серед пріоритетів. Також, обіцяють робити все можливе, щоб війна не позбавила маленьких черкащан дитинства.
АНАТОЛІЙ БОНДАРЕНКО, МІСЬКИЙ ГОЛОВА ЧЕРКАС
Наше завдання, щоб батьки працювали, а ми повністю взяли на себе відповідальність коли діти перебувають у школах. Ніхто не замінить дитинство і тих років, які діти навчаються у школі. Ми і надалі будемо проводити всі конкурси освітні, спортивні. Це потрібно робити.