На сайті Черкаської міської ради з’явилася петиція із проханням навести лад в маршрутках і визначити чіткі правила, при яких вартість проїзду становитиме 13 грн. Якщо хоч один з пунктів не відповідає – знизити вартість.
Автор петиції розписав такі вимоги для черкаських маршруток:
1) Інтервал руху автобусів має бути не більше 15 хв протягом усього дня
2) Автобус має ходити до 22:00 мінімум
3) В автобусі має бути валідатор, який обов’язково працює і номер телефону служби, куди телефонувати у разі питань по валідатору
4) В автобусі має бути кондуктор (водій, який і керує транспортом і обслуговую пасажирів – не підходить)
5) Зупинки має оголошувати гучномовець( не кондуктор який шепоче собі під ніс)
6) Автобус має зупинятись на кожній зупинці не питаючи «є на вихід?»
7) На дверях автобусу, а також на зупинках має бути розміщено розклад руху автобусу з вказаним інтервалом, кількістю автобусів на маршруті, а також номерами телефонів диспетчерів перевізників, куди люди мають право зателефонувати якщо автобус не приїхав вчасно
8) Автобус має бути приєднаний до системи ДЖПС та програми Dozor City –та обов’язково світитись в програмі завжди в робочій час маршрутУ.
За кожен невиконаний пункт автор петиції пропонує знімати 2 грн із вартості проїзду.
“І як всі розуміють – повинен бути контроль – призначити людину з посадою яка буде все моніторити, номер телефону якої буде доступне кожному містянину – і яка буде приймати скарги та пропозиції, бажано ще й чат в вайбері або телеграмі – для інформування містян, наприклад, якщо автобус змінив маршрут, чи з’явився новий маршрут тощо”, – додає черкасець.
Уже петиція набрала 31 підпис із 500 необхідних.
Приєднуйтеся до телекомпанії ВІККА:
Читайте новини на сайті: https://www.vikka.ua
Підписуйтеся на Telegram: https://t.me/vikka_news
Коментуйте в Facebook: https://www.facebook.com/TelekanalVIKKA
Дивіться в Instagram: https://www.instagram.com/vikka_tv
Підтримайте донатами: А-банк 5375235110071785
Прошу подбати і про кінцеві зупинки, де б кондуктор та водій могли б сходити в туалет. Департамент інфраструктури міг би цю умову ставити для перевізника під час надання ліцензії.