Зараз у Черкасах працюють над створенням робочої групи, що займатиметься розробкою іміджевої стратегії міста. Про це повідомили в департаменті освіти та гуманітарної політики ЧМР.
Розробка іміджевої стратегії Черкас є одним із найважливіших кроків у створенні бренду міста. Це – своєрідна стратегія з підвищення його конкурентоспроможності, те, що самі жителі розповідають про свою територію, і те, що інші кажуть чи асоціюють з містом та його історією.
Департамент запрошує кожного жителя міста стати частиною цього процесу. Щоб приєднатись до робочої групи, треба заповнити анкету.
Також департамент запустив сайт, на якому можна ознайомитись із етапами розробки бренду Черкас, новинами всіх етапів брендування, зареєструватись до складу Робочої групи, запропонувати свій варіант слогану міста.
На сайті також є коротка інформація про історію міста, його головні туристичні магніти, цікаві факти про Черкаси, фотогалерея тощо.
Читайте також: У черкаському Палаці молоді відбуватимуться вистави театру ляльок.
Читайте новини vikka.ua у зручному форматі:
сторінка у фейсбуці,
акаунт в інстаграмі,
ми в TikTok.