Департамент освіти та гуманітарної політики Черкас оголосив тендер на професійні дизайнерські послуги із розроблення та просування нового бренду Черкас. Вартість такої послуги – 350 тис. грн. (або 13 тис. доларів).
Тендер має відбутися 18 листопада. Переможець повинен надати міській владі логотип, гасло, сформувати ідеологічну складову бренду, візуалізувати його на сувенірній продукції, а також подати стратегію просування бренду. Єдиним документом, який отримує замовник, – це презентація в PowerPoint на флешці.
Нагадаємо, що в Черкасах уже втретє візьмуться з бренд. Цього разу до роботи запросять експертів Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави та Олега Білого.
Не смішіть. Колись мріяли про стелу “Я люблю Черкаси”, витратили на неї більше 300 тисяч, а тепер лежить вона, “спочиває” у Бейна на задвірках, а депутати називають її “клята стела”! Уявляєте? У всіх містах України, навіть у райцентрах встановили ці стели, як нормальні люди. В Одесі – навпроти з/вокзалу, у Дніпрі – на набережній, у Вінниці – в центрі. А у нас жахаються, як від чуми, то в Панському пропонують “любити Черкаси”, то заборонили встановлювати в Долині троянд і в Сосновому бору. Люди в міськвиконкомі, ви – нормальні? Те ж саме буде і з “брендом”. Витратять гроші, а потім буде Тищенко критикувати та казати, що це “вчорашній день”. Просто немає слів, хто у влади. Недарма нашого мера оцінили в 6%. Думаю, правильно.