Не генерується COVID-сертифікат, якщо в електронній системі в записі пацієнта про вакцинацію є помилка − неправильно вказані особисті дані, назва або партія вакцини абощо. Про це повідомляє пресслужба НСЗУ.
У цьому випадку потрібно звернутися до пункту, в якому пацієнту робили щеплення.
Внести чи виправити дані про вакцинацію має повноваження лише той лікар, який проводив щеплення. Інші лікарі, сам пацієнт чи НСЗУ не мають такої технічної можливості. Таке обмеження необхідне для захисту пацієнта, адже якщо хтось випадково видалить дані пацієнта в електронній системі, відновити їх буде неможливо.
Якщо вакцинацію проводив сімейний лікар у вашій амбулаторії та не генерується COVID-сертифікат, потрібно звертатися до нього. Якщо ви щеплювалися в пункті масової вакцинації, у вашій пам’ятці про щеплення є прізвище та місце роботи лікаря, який вносив у систему ваші дані − зверніться туди. Візьміть із собою паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.
Як повідомляла vikka.ua, чим загрожує використання антибіотиків без призначення і чи варто їх застосовувати при COVID-19?