За липень-вересень цього року до Управління Держпраці надійшло 299 звернень громадян. Із загальної кількості п’ять звернень – колективні. Про це повідомляють на сайті Управління Держпраці у Черкаській області.
Найчастіше громадяни пишуть про недотримання роботодавцями вимог трудового законодавства. З питань оплати праці, належного оформлення трудових відносин до Управління надійшло 256 звернень, що становить 85,6% від їх загальної кількості.
Із зазначеної кількості отримано:
– 130 письмових звернень від громадян;
– 114 звернення від Державної установи «Урядовий контактний центр»;
– 33 звернення, які надійшли через органи влади;
– 21 звернення від інших органів, установ, організацій;
– 1 звернення, яке надійшло через уповноважену особу.
У III кварталі 2021 року в Управлінні відреагували на 265 звернень громадян. Відповідно до статей 8, 17 Закону України «Про звернення громадян», не підлягали розгляду 3 звернення. За належністю, згідно зі статтею 7 Закону України «Про звернення громадян», надіслані 3 звернення.
Довідково:
Посадові особи Управління здійснюють прийом громадян дистанційним шляхом. Зацікавлені черкащани можуть отримати докладну консультацію за контактами: http://ck.dsp.gov.ua/kontakty/ або у соцмережі Фейсбук https://www.facebook.com/groups/ck.dsp.gov.ua/
Як повідомляла раніше vikka.ua, «Дітей не плануєте?» – колонка про дискримінацію жінок при працевлаштуванні.