Черкасами курсують старі тролейбуси, а водії досі воюють із дірявими дорогами. Такі черкаські реалії. Міську інфраструктуру впродовж 2013-го чиновники поліпшували лише на словах. Про обіцяне та виконане – Олена Берестенко. Далі – топ-5 розчарувань року.
«Ех, дороги…»
Навіть на швидкості 40 км на годину автівку кидає і підкидає в усі боки. І це – головна дорожня артерія Черкас. Що далі від середмістя, то гірше. Від таких зигзагів не витримують нерви. Черкаські ж водії вже звикли до дірявих автошляхів. Бо вони тут стали притчею во язицех.
Водій: «Вулиці в Черкасах – це страховище!».
Упродовж року в черкаські автошляхи мали б вкласти 58 мільйонів гривень. Та водії продовжують працювати на СТО, бо грошей на дороги їм не бачити аж до літа.
Віктор Білоусов, в. о. міського голови м. Черкаси: «У травні, щоб уже йшли роботи повним ходом. А поки упор іде на виготовлення проектно-кошторисної документації»
Новоспечені владці залишили напризволяще Мендєлєєва, Фрунзе, Гагаріна, Одеську та Героїв Дніпра. І лише частково відремонтували Козацьку.
Обіцяні «рогаті»
Черкасами курсують тролейбуси-раритети. Нового транспорту містянам не бачити, як власних вух. Щедрий подарунок свого часу обіцяла Валентина Жуковська. І 15 одиниць електротранспорту, придбаних «Азотом», містяни таки побачили. Але лише на картинках і по телевізору. Нині тролейбуси сиротами стоять на території підприємства. Про передачу транспорту у власність міста ні з тодішньою владою, ні з теперішньою, хімічний гігант не домовився. Тролейбуси продовжують стояти. А люди – чекати та кататися на раритетах.
Нефартовий Хрещатик
Він мав би скласти конкуренцію головній столичній транспортній артерії і привабити тисячі мандрівників. Та місту це не потрібно, поставили свій діагноз черкаському туризму владці.
Павло Карась, заступник міського голови м. Черкаси: «Є набагато гірші вулиці в Черкасах, аніж Хрещатик. Не всі живуть у центрі міста».
10 мільйонів, які б мали піти на реконструкцію Хрещатика, роздрібнили на інші потреби. Тепер про грандіозні плани команди Одарича нагадує лише ось цей макет. Найбільше за ідеєю оновлення Хрещатика ностальгують менеджери з туризму. Ті певні: Черкаси втратили неабиякий шанс.
Назар Лавріненко, директор туроператора: «Єдина вулиця, що залишилася автентичною, де є старі цікаві будівлі-візитівки Черкас, – це Хрещатик».
І хоч оновленою вулицею Хрещатик не став, зате найбільш обговорюваною – точно.
Продажні душі
Цьогорічні вибори стали яблуком розбрату для черкасців. У соціальних мережах під новинами про результати волевиявлення з’являлися цілі дискусії. Єдині люди лише в одному: цього року черкасці продалися за 200 грн. І такий вчинок громаду і розчарував, і обурив водночас. Шоковані жадібністю черкасців і міжнародні спостерігачі.
Роман Біваз, спостерігач із Польщі: «З одного боку, вибори пройшли правильно. З іншого, ми чули про підкуп виборців. Коли приходить літня жінка та запитує, де забрати гроші за підтримку кандидата. Нас це вражає!».
Гарантова забаганка
Забаганка на 100 мільйонів. Щоправда, не для простих смертних, а для гаранта. Вертолітний майданчик на Канівщині, збудований за бюджетні кошти, враз став приватним. За повідомленням опозиційних депутатів, канівський вертодром стереже приватна охорона. Простих смертних на територію підприємства не впускають.
Віктор Янукович, Президент України: «Вертолітний майданчик побудований для всіх! Так!».
Попри те, що майданчик має пропускну спроможність у п’ятдесят пасажирів на годину, на вертольоті тут розсікає лише Президент.
Микола Томенко, народний депутат України: «Пасажир у нас один. Він двічі за рік скористався цим об’єктом».