Навести лад на черкаських дорогах, зокрема, налагодити культуру пасажирських перевезень обіцяє новий начальник Державної автоінспекції в Черкаській області Михайло Халаджі. Таке доручення новому головному даішнику вже дав губернатор Черкащини Сергій Тулуб. Голова адміністрації вимагає, щоб Черкасами не їздили маршрутки та тролейбуси, які, цитую, «на ходу розвалюються», та було замінено старі світлофори. Новий очільник ДАІ має і власні плани щодо покращення роботи державної інспекції. Раніше Михайло Халаджі працював на посаді заступника начальника управління кадрового забезпечення Донецької обласної міліції.
Новий начальник ДАІ на посаді трохи більше тижня. Удосконалює власну українську мову та вже встиг пригледітися до керівного складу ДАІ. Команда керманичу сподобалася, тож він обіцяє: масових чисток не буде.
Михайло Халаджі, начальник ДАІ УМВС України в Черкаській області: «Эшелоны з Донецка сюда не приедут, обіщаю!!!».
Далі пан Халаджі говорить про Черкащину. Згадує: колись область йому дуже сподобалася, сьогодні ж – здивувала.
Михайло Халаджі, начальник ДАІ УМВС України в Черкаській області: «То, что я увидел, это вопиющий факт – полное отсутствие дорог, поэтому губернатор и поставил передо мной два основных задания – навести порядок в перевозках и отрегулировать качество дорог».
Тож, сьогодні новий начальник ДАІ вирішив детально дослідити стан доріг у районах. А ще – планує посилити контроль за перевізниками, які здійснюють пасажирські перевезення в області.
Михайло Халаджі, начальник ДАІ УМВС України в Черкаській області: «Вже є певні сигнали. Мені доповідають: інспектори зупиняють водіїв, перевіряють технічний стан їхній авто, рапортують, але протоколи не складають».
Саме технічний стан маршруток та автобусів викликає занепокоєння в нового начальника ДАІ. Він уже встиг ознайомитися з сумною статистикою за 8 місяців. Вона доводить: цього року ДТП із вини водія, порівняно з відповідним періодом 2009, побільшало на 80%. Опісля подолання основних проблем, новий начальник ДАІ планує покращити й культуру спілкування інспекторів ДПС і водіїв пасажирського транспорту.
Непрацюючі світлофори – ще одна проблема Черкас. Новий керівник ДАІ має свій варіант її вирішення. На найбільш аварійних ділянках, наголошує Михайло Халаджі, буде стояти регулювальник.