Комунальний прогрес. Аби робота служби утримання будинків була більш продуктивною, працівники «Придніпровської СУБ» вирішили застосувати нові методи роботи. Зокрема, одне з першочергових завдань комунальників – налагодити тісний контакт із мешканцями будинків. Для цього нове керівництво запровадило низку ноу-хау.
Почути проблеми мешканців та вирішити їх разом. Саме це зібрало в одній залі керівництво «Придніпровської СУБ» і старших по будинках. Мета зустрічі – скласти перелік необхідних робіт та обумовити їх реалізацію. Такі зустрічі новий керівник «Придніпровської СУБ» Юрій Гончаров планує проводити регулярно.
Юрій Гончаров, директор КП «СУБ «Придніпровська»: «Разом із мешканцями хочемо зібратися і обговорити з ними основні речі, які нам треба буде зробити по будинках. Хто, як не старші по будинках, знає, які нагальні проблеми, які потребують вирішення. Такі зустрічі в нас будуть щоденними. Також на ці зустрічі ми будемо запрошувати депутатів міської ради, які закріплені за цими округами».
Новий керівник «Придніпровської СУБ» уважно вислухав присутніх. Почуті проблеми та пропозиції одразу розглянули. Послухати про проблеми житловиків і мешканців будинку на зустріч завітав депутат Андрій Більда.
Андрій Більда, депутат Черкаської міської ради: «Уперше за останні кілька років керівництво СУБу зустрічається з мешканцями та озвучує своє бачення ситуації, вислуховує думки мешканців. Ми бачимо, що обговорення досить жваве. Усі мешканці намагаються привернути увагу до своїх будинків, але під час таких зустрічей узагальнюються проблеми, які є загальноміськими».
Задоволеними зустріччю лишилися й мешканці Придніпровського району міста.
Валентина Куришко, мешканка будинку по вул. Благовісній: «Я вважаю, що така зустріч дуже важлива. Зараз сказали, що в нас усе вирішать і все буде добре. Ремонт даху зробили. Приходили майстри. Відчувається, що керівник попрацював із ними. Приходили, дуже ввічливо все обговорили, пообіцяли багато що зробити. Тому сподіваємося, що все буде ліпше, ніж було».
Також, аби скоординувати дії диспетчерів і робітників, у СУБі створили єдиний диспетчерський центр. Тепер, замість набирати численні номери телефону, достатньо буде зателефонувати на простий номер 1505.
Юрій Гончаров, директор КП «СУБ «Придніпровська»: «Також для більш відкритої роботи з мешканцями ми розробляємо сайт нашого комунального підприємства. На цьому сайті в режимі он-лайн будуть висвітлюватися будинки, інформація про поточні роботи. Кожен мешканець зможе контролювати роботу, яку виконуватиме служба утримання будинків».
Ще одне ноу-хау від «Придніпровської СУБ» – спеціальні стенди, на яких розмістять скриньку для показників лічильників і корисну інформацію для мешканців. Вони будуть у кожному будинку.