Днями проїжджав по Смілянській, за кільцем, біля бази ОПС та нового автовокзалу. Колись ця ділянка була улюбленим місцем засідки ДАІвців. Окраїна міста, виїзд на трасу – ідеальні умови для полювання з радаром на порушників, які перевищують швидкість. Скільки не їздив раніше убік Сміли, частенько бачив там екіпажі. Зараз же поліції можна не хвилюватися за контроль швидкісного режиму: за них це роблять дороги. Чи, як кажуть, напрямки, бо дорогами подекуди їх назвати складно.
Вже майже місяць щодня й цілодобово нові патрульні колесять нашим містом на новеньких "Пріусах", тож добре знають, як воно – об’їжджати кожен закуток з усіма його "сюрпризами" на дорозі. Їзди по ямах не витримує навіть японська техніка. Мабуть, японські конструктори при випробуванні свого сучасного автомобіля і близько не уявляли, що йому доведеться пережити.
Лише за березень автомобілі нових патрульних Черкас відправляли на ремонт десятки разів. За словами старшого інспектора прес-служби Управління патрульної поліції Черкас Зої Вовк, під час спілкування та опитування водіїв-поліцейських, найбільш частими поломками у цьому сезоні були погнуті диски, пошкоджені шини, ламалися амортизатори, виходили з ладу інші елементи підвіски тощо.
Дороги у Черкасах такі, що навіть на безневинного водія можуть накликати погану карму. Так, один із копів розповів історію, як їхній екіпаж зупинив "підозрілого" шофера. "Їдемо, патрулюємо місто, – розповідає. – Аж бачимо, як водій робить якісь дивні маневри. Вмикаємо сирену, наздоганяємо. Думали, що п’яний. Аж ні – на вигляд тверезий. І сміється: "Хлопці, дивився у дзеркало заднього виду – то ви ж так само змійкою їхали, оминаючи ями!". Дійсно, а як же іще нашими дорогами їздити? Доводиться навчатися фігурній їзді. Пожартували разом, тяжко зітхнули та й роз’їхалися…".