Понад рік кропіткої командної роботи, експедиції краєм та занурення в історію. Як результат – сучасне, яскраве, змістовне брендування цілого регіону.
Віднині Черкащина має свою візуальну ідентифікацію. Презентували її минулої п’ятниці просто у серці Холодного Яру, одному з найбільш енергетичних місць області – на хуторі Буда. На презентації побував і кореспондент vikka.ua.
Робота над брендом регіону розпочалась півтора роки тому за ініціативи Департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА. Розпочали із вибору салогану, який би якомога реалістичніше характеризував кожен куточок нашої області. Зрештою із 361 варіанту, які були запропоновані, черкащани обрали один – "Черкащина – місце сили".
Відштовхуючись від нього, взялись працювати над брендуванням області. До цього залучали експерти у різних галузях з усієї країни. Опитування, обговорення з громадою, круглі столи, експедиції, історичні дослідження – усе це привело розробників айдентики до єдиного результату, адже символи, кажуть вони, – об’єднують.
Візуалізували Черкащину директор студії дизайну "White Studio Design" Олег Білий та керівник креативного бюро "Dmytro Bulanov creative büro" Дмитро Буланов. Не будучи уродженцями нашого регіону, переконують, закохались у Черкащину за час роботи над її брендом. Свого часу Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району, а Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.
Усі символи, якими багата наша область, дизайнери зібрали воєдино і узагальнили. При цьому показали не лише силу нашого краю, а й ту легкість, яка супроводжує під час подорожі Черкащиною. Невагомі дніпровські хвилі, високе блакитне небо над черкаськими просторами, вітер, який колише стяг у серці Холодного Яру – усе тут пронизане легкістю, ділиться своїми враженнями Олег Білий.
То ж надихнувшись цією символікою, розробники поєднали у візуалізації цю повітряність, елементи стародавніх орнаментів і козацьких письмен, простори Дніпра та золото пшеничних ланів, сакральні трипільські символи і вільний дух народжених тут людей.
Представлений бренд – складова маркетингової стратегії розвитку туризму в області. Її розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.
Фахівець розповів про конкретні рекомендації для кожного туристичного об’єкта Черкащини – кроки, які допоможуть зробити їх більш привабними і цікавити для відвідувачів.
Як раніше повідомляв сайт vikka.ua, до Черкас з’їхались байкери звідусіль.