Рівень освітив сільській місцевості має відповідати рівню освітив міських школах. У цьому впевнені обласні чиновники. Аби посприяти цьому, посадовці на колегії обласної державної адміністрації затвердили програму «Сільська школа Черкащини».Вона розрахована на найближчі три роки. Подробиці –в сюжеті.
Кілька візитів до сільських шкіл Черкащини – і голова обласної державної адміністрації зробив висновок. Окремі з них, на думку Сергія Тулуба, взагалі не відповідають високому статусу загальноосвітнього навчального закладу.
Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «У другій комнаті приїхали київські медикита роблять діагностику. Яку діагностику? Шановні, де ваші очі? Що за медики? Платятьготівкою гроші їм люди, сидятьу таких умовах, що в деяких удома, і туалети кращі!!!».
Покращити ситуацію, вважає губернатор Черкащини, може спеціальний проект підтримки навчальних закладів на селі. На колегії обласної державної адміністрації вже затвердили програму «Сільська школа Черкащини». Розрахована вона на три роки. Головне завдання – створення умов вільного доступу до якісної освіти дітей, які навчаються в сільській місцевості.
Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Збільшення кількості опорних базових шкіл, оптимізація мережі загальноосвітніх навчальних закладів, створення більш ефективної освітньої системи в кожному сільському районі – усе це можливоза умови об’єднання навчальних закладів у навчальні освітні округи».
Програма також має вирішити проблемні питання, пов’язані із забезпеченням сучасною комп’ютерною технікою та інтернет-зв’язком.
Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Я знаю одну аксіому: є сільська школа – є село, немає школи – немає села. Треба знайти золоту середину».
Обласні посадовці планують також придбати 78 шкільних автобусів, 42 з них – за кошти обласного бюджету. Єдина проблемав тому, наголошує голова облдержадміністрації, що владі так і не вдалося досягти домовленостей із корпорацією «Богдан» щодо зменшення вартості автобусів. Однак область нині продовжує активний пошук альтернативних шляхіввирішення цієї проблеми.