Казенні автівки з молотка хочуть пустити в обласній раді. Комунальний автопарк планують скоротити аж на третину. За службові машини тут хочуть вторгувати не менше трьохсот тисяч гривень. Та ще й неабияк зекономити на їхньому утриманні. Дехто з чиновників уже намагається обходитися без посадових привілеїв. Хто саме – знає Марія Гаврилян.
Власна заправка, станція техобслуговування, мийки та парковки. Це – комунальне автотранспортне підприємство обласної ради. На його балансі – аж 32 машини. Дві з них – люксові позашляховики. Усі закріплені за очільниками обласної адміністрації та ради, а також за їхніми заступниками. Утримання такого автопарку бюджету області минулоріч обійшлося більш ніж у 4 мільйони гривень.
Марія Гаврилян, кореспондент: «На цій «Тойоті Ленд Крузер» раніше у справах їздив Сергій Тулуб. Зараз губернатор у розшуку. Машина стоїть у боксі. Чи їздитиме на ній новий губернатор – невідомо. Нині її планують виставити на продаж».
А разом із нею ще дев’ять. Основними критеріями стали розхід палива та відпрацьований ресурс.
Володимир Канівець, директор КП «АТП Черкаської обласної ради»: «Порядок буде наступний: обласна рада проголосує за надання дозволу на реалізацію, потім незалежні автомобільні експерти проведуть оцінку цих авто. Після документального оформлення ці автомобілі будуть виставлені на аукціон».
Скорочення автопарку, а разом із ним і людей, які обслуговують ці машини, мають скоротити річні витрати більш аніж на мільйон. А продаж автівок, сподівається керівник підприємства, принесе не менше трьохсот тисяч гривень. Відучуватись від казенних благ в обласній раді вже почали.
Це – голова облради. У приклад колегам ставить себе і свого заступника. Сама їздить на «Деу Матізі». Його Валентин Коваленко взяла у кредит, ще два роки виплачуватиме.
Валентина Коваленко, голова Черкаської обласної ради: «У нас один заступник ходить пішки на роботу – Василь Касьян. Я їжджу своєю машиною із Білозір’я додому і звідти сюди».
Так намагається виконувати постанову Кабміну про жорстку економію. Коли саме чиновники затягнуть паски – вирішуватимуть депутати на найближчій сесії. Вони мають проголосувати за скорочення автопарку й обговорити це питання із громадськістю. І тільки потім службові машини підуть на аукціон. Вторгованими грішми владці обіцяють затулити найбільші бюджетні дірки.