Дороги таки ремонтуватимуть. Минулої п’ятниці черкаська мерія за 60 мільйонів гривень продала муніципальні облігації. За словами міського голови Сергія Одарича, кошти вже надійшли на міський рахунок. Уже за три тижні, обіцяє мер, розпочнеться капітальний ремонт черкаських автошляхів. Тендер на проведення цих робіт також проведений. А вже цими днями стартувала підготовчі роботи. Більше знають наші кореспонденти.
Цієї осені черкаські автошляхи нарешті мають поремонтувати. Із такої приємної звістки розпочав свій робочий тиждень міський голова.
Сергій Одарич, міський голова м. Черкаси: «25 серпня відбулося розміщення муніципальних облігацій на біржі. У той же день всі облігації на суму 60 млн. грн. викупили. І в п’ятницю зранку ми їх мали на міських рахунках».
За ці кошти мерія планує розпочати ремонт вулиць Котовського, Хрещатик, Смілянська, Ільїна, Благовісна та Енгельса. Дорожнє покриття на них реанімують спеціальним методом – накладанням верхнього захисного шару ЩМА.
Сергій Одарич, міський голова м. Черкаси: «Ми розраховуємо, що після 20 вересня розпочнемо власне ремонтні роботи й будівельні роботи там, де це необхідно».
Завдяки новітнім технологіям, ремонт відбуватиметься дуже швидко. Вулицю Котовського, від Одеської до Хрещатику, переконує мер, зроблять за півтори-дві доби. А от капітальний ремонт Одеської та Козацької цього року тільки розпочнуть. Їх реконструкція вимагає більше часу. Із 60 мільйонів, говорить Сергій Одарич, планують освоїти тільки 40. Решту вже після зими.
Паралельно з продажем муніципальних облігацій відбувались і тендерні процедури на визначення переможця, який виконуватиме ремонтні роботи. Ним став «Черкаський асфальтобетонний завод». Нині там проводять модернізацію. За вісім із половиною інвесторських мільйонів придбали найсучасніше обладнання, аналогів якому немає в Україні.
Олександр Густелев, голова правління ПАТ «Черкаський асфальтобенний завод»: «Унікальне воно за декількома напрямками. Це аналог європейських провідних виробників. Він має серйозну потужність – 160 тонн на годину, тобто більше1000 тонн на добу».
А завдяки новому обладнанню зросте не тільки кількість готової продукції, а й її якість. Це обладнання дозволить виготовляти будь-які суміші. Зокрема, і ЩМА.
Олександр Густелев, голова правління ПАТ «Черкаський асфальтобенний завод»: «Той же мастиково-щебеневий бетон – це матеріал нового покоління. За рахунок складових якостей він більш потужний, витримує більші навантаження, термін його служби в кілька разів більший».
Нове обладнання завод щойно отримав. До його монтажу планують приступити 31 серпня. А вже наприкінці вересня отримати першу продукцію. Тоді ж його і випробують на черкаських автошляхах.