НовиниЧеркащинаРекламодавців Черкащини оштрафували на понад 15 тисяч гривень

Рекламодавців Черкащини оштрафували на понад 15 тисяч гривень

- Advertisment -

88 об’єктів рекламоносіїв дослідили фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області від початку 2020 року.

За результатами проведеної роботи виявлено 10 порушень у сфері реклами, застосовані штрафні санкції в сумі 15,94 тис грн, з них сплачено у добровільному порядку 5,8 тис. грн. На розгляді в суді знаходяться 3 справи. Про це інформує пресслужба ГУ Держпродспоживслужби в Черкаській області.

Серед досліджених об’єктів рекламоносіїв:

– у сфері зовнішньої реклами – 58 од;

– у сфері внутрішньої реклами – 15 од;

– в друкованих ЗМІ – 10 од;

– на транспорті – 5 од.

За результатами проведеної роботи виявлено 10 порушень у сфері реклами, застосовані штрафні санкції в сумі 15,94 тис грн, з них сплачено у добровільному порядку 5,8 тис. грн. На розгляді в суді знаходяться 3 справи.

Фахівці відзначають, що більшість порушень законодавства у сфері реклами стосується розміщення зовнішньої реклами про знижку цін на продукцію; реклама з зображенням зброї; реклама тютюнових виробів тощо.

Від початку року звернення від громадян про ознаки порушення законодавства у сфері реклами не надходили. Але, якщо ви стали жертвою неправдивої реклами або зафіксували порушення прав споживача у сфері реклами, звертайтеся до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області: (0472) 33-12-08

Законом України "Про рекламу" у рекламі забороняється:

– поширювати інформацію щодо товарів, виробництво, обіг чи ввезення на митну територію України яких заборонено законом;

– вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання, а також такі, що дискредитують товари інших осіб;

– подавати відомості або закликати до дій, які можуть спричинити порушення законодавства, завдають чи можуть завдати шкоди здоров'ю або життю людей та/чи довкіллю, а також спонукають до нехтування засобами безпеки;

– використовувати засоби і технології, які діють на підсвідомість споживачів реклами;

– наводити твердження, дискримінаційні щодо осіб, які не користуються рекламованим товаром;

– використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, Державного Прапора України, звучання Державного Гімну України, зображення державних символів інших держав та міжнародних організацій, а також офіційні назви державних органів, органів місцевого самоврядування, крім випадків, передбачених законами України у сфері інтелектуальної власності;

– рекламувати товари, які підлягають обов’язковій сертифікації або виробництво чи реалізація яких вимагає наявності спеціального дозволу, ліцензії, у разі відсутності відповідного сертифіката, дозволу, ліцензії;

– вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її ім’я без письмової згоди цієї особи;

– імітувати або копіювати текст, зображення, музичні чи звукові ефекти, що застосовуються в рекламі інших товарів, якщо інше не передбачено законами України у сфері інтелектуальної власності;

– рекламувати послуги, пов’язані з концертною, гастрольною, гастрольно-концертною, конкурсною, фестивальною діяльністю, без інформації про використання чи невикористання фонограм виконавцями музичних творів;

– розповсюджувати рекламу (включаючи анонси кіно- і телефільмів), яка містить елементи жорстокості, насильства, порнографії, цинізму, приниження людської честі та гідності;

– розповсюджувати рекламу про спорудження житлового будинку з використанням недержавних коштів, залучених від фізичних та юридичних осіб, у тому числі в управління, без набуття/отримання суб’єктами господарської діяльності, що здійснюють його будівництво чи інвестування та/або фінансування, відповідно права власності або користування земельною ділянкою, ліцензії на здійснення будівельної діяльності, дозволу на виконання будівельних робіт чи дозволу/ліцензії на здійснення діяльності з надання фінансових послуг або свідоцтва про реєстрацію випуску цільових облігацій, виконання зобов’язань за якими забезпечується одиницею нерухомості, що споруджується;

– розповсюджувати рекламу послуг з ворожіння та гадання.

Як повідомляв сайт vikka.ua, після потопу в Черкасах провели службове розслідування.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

“Голос жінки”: запускаємо новий проєкт підтримки жінок-лідерок в громадах!

Телеканал «ВІККА» у партнерстві з Національною асоціацією медіа (НАМ) запрошує активних жінок-лідерок із Черкаської області долучитися до проєкту «Голос...

Суд передав Балаклеївській громаді безхазяйне майно вартістю понад 3,5 млн грн

Рішенням Смілянського міськрайонного суду від 16 квітня задоволено заяву Смілянської окружної прокуратури щодо передачі у комунальну власність Балаклеївської сільської...

Цікаве:

Хокей: новини драфту NHL 2025

27 та 28 червня 2025 року пройде черговий драфт...

Підбираємо домашній млин для створення борошна

Сучасний млин для дому – це корисний пристрій для...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас