Черкащани прагнуть діалогу з владою. Упродовж року майже дві з половиною тисячі дзвінків від населення надійшло на цілодобову гарячу лінію обласної адміністрації. Найчастіше люди скаржаться на комунальні негаразди. А телефонують до обласних владців найбільше з Черкас і Черкаського району. Такою інформацією із журналістами поділився губернатор Черкащини Сергій Тулуб. Подробиці – далі в сюжеті.
Зворотний зв’язок із черкащанам встановлений, констатують в обласній державній адміністрації. Тільки письмових звернень від населення за останній рік надійшло зо дві тисячі. Жодне, стверджує очільник області Сергій Тулуб, не лишилося поза увагою. Більшість проблем, із якими звертаються люди, за його словами, оперативно вирішують. Цьому служить і створена рік тому гаряча телефонна лінія.
Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Для того, щоб люди могли в будь-яку годину доби отримати допомогу, консультацію, вирішити якесь наболіле питання».
Телефонами гарячої лінії жителі області користуються все частіше. Найактивніші додзвонювачі до владців – черкасці та жителі Черкаського району.
Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «За рік роботи гарячої лінії ОДА зафіксовано близько 2,5 тис. звернень громадян. За ці півроку – 700».
Першу сходинку в рейтингу звернень посідають дзвінки із проханням вирішити комунальні проблеми. Таких в адміністрації нарахували 24%. Майже триста дзвінків стосувалися питань соціального захисту. Селяни найчастіше звертаються зі скаргами на порушення їхніх прав на землю. А ще – черкащани часто нарікають на стан доріг, охорону здоров’я та невиплату заробітної плати. Як відзначає губернатор, із майже двох з половиною тисяч звернень, десять ще розглядають. А решту, переконує, вже вирішили.