Новини на ВІККАЕкономічні новиниУкраїнський діджитал-оператор lifecell презентував у Черкасах нові послуги мобільного...

Український діджитал-оператор lifecell презентував у Черкасах нові послуги мобільного зв’язку (ВІДЕО)

-

- Advertisment -

Інноваційні ідеї, плани розвитку регіону та послуги для зростання малого й середнього бізнесу. Напередодні, у Черкасах український діджитал-оператор lifecell презентував нові комплексні рішення компанії. На презентацію зібралося кількадесят учасників. Серед яких – уже чинні та потенційні клієнти. Ідеться про представників державного сектору, а також бізнесових корпорацій.

Сергій Мамонтов, керівник департаменту продажу для великого бізнесу та державного сектору lifecell:

"Уже більш як півроку ми інвестуємо в регіон. Я маю на увазі Черкаський регіон. Ми побачили, що є дуже багато потенційних клієнтів та компаній, які є нашими клієнтами. У зв’язку із розвитком швидкісного Інтернету, наша компанія надає багато рішень для бізнесу. І ми побачили, що ми маємо дуже великий потенціал в цьому регіоні".

На заході акцентували на діджитальних продуктах компанії. Адже вони дають можливість місцевому бізнесу ставати більш мобільним та незалежним. До таких зараховують – єдину FMC-мережу. Та об’єднує усі мобільні та стаціонарні номери компанії, незалежно від того де знаходяться її офіси.

Дмитро Коновалов, експерт з рішень та пропозицій для корпоративного бізнесу:

"Тобто ви можете контролювати всі виклики, можете надавати можливість вашим співробітникам не показувати свій номер при вихідних викликах для клієнтів".

Такою новинкою уже зацікавився пан Віталій. Місцевий підприємець є клієнтом компанії lifecell із десяток років. Каже: усе – через значні переваги цього українського діджитал-оператора мобільного зв’язку.

Віталій Лаут, власник компанії McLaut м. Черкаси:

"Мені дуже подобається зв’язок та лояльність компанії до своїх клієнтів. Десь років 5-6 тому ми перевели всіх своїх співробітників на мобільний зв'язок від компанії lifecell. Дуже цікава послуга FMC, яка дає можливість здійснювати дзвінки співробітників, а кінцевий споживач буде бачити номер call-центру, а не телефон співробітника. Це дуже важлива річ".

Представники компанії lifecell наголошують: на зробленому не зупиняються. Та щодня удосконалюють послуги мобільного зв’язку задля комфорту та зручностей своїх клієнтів.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
найдавніші
найновіші більшість голосували
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

На війні загинув уродженець Лисянщини

Додому на щиті повернувся черкащанин солдат Олександр Саєнко. Про це пише міський голова Черкас Анатолій Бондаренко. Військовий народився у...

У лісництві на Черкащині вирощують унікальний гібрид лимона й апельсину

Уже понад 30 років у Корсунському лісництві вирощують лимони Мейєра — унікальний гібрид лимона й апельсина. Починалося все з...

Цікаве:

Як під’єднати телефон до комп’ютера?

Під час купівлі нового телефона в комплекті обов'язково має...

Пральна машина Electrolux – особливості, зручності, поширені поломки

Пральна машина Electrolux – це техніка преміум-класу, відома своєю...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x