Новини на ВІККАВіККА-новиниЧеркаси поки що відмовляються від транспортної реформи

Черкаси поки що відмовляються від транспортної реформи

-

- Advertisment -

Майже 20 тисяч черкасців висловилися проти транспортної реформи. Опитування проводила громадська організація «Демократичний альянс». Обговорювати тему розпочали ще на початку року. Міська влада замовила Львівському національному університету «Львівська політехніка» розробити нову схему пасажирських перевезень. Утім багато перевізників і пасажирів її не сприйняли. Учасники транспортного процесу знову зібралися за круглим столом. Про що домовилися – дивіться в сюжеті.

Кожен відстоює свою думку. Представники міської влади, яка ініціювала транспортну реформу, переконані: зміни мають відбутися.

Андрій Наумчук, начальник управління вуличної інфраструктури, транспорту та зв’язку МВК: «50 на 50 або 60 на 40. Більшість людей підтримує цю реформу, враховуючи ту інформацію, яка надходить до виконкому».

Схему пасажирських перевезень корегуватимуть, продовжує Андрій Наумчук. Влада готова прислухатися до побажань перевізників. До того ж окремі транспортники вже розпочали модернізацію.

Андрій Наумчук, начальник управління вуличної інфраструктури, транспорту та зв’язку МВК: «Із приводу великих автобусів, і системи, яка б дозволяла безкоштовно пересідати з одного автобуса на інший, то деякі перевізники вже самостійно почали впроваджувати ці ідеї, без тиску влади».

Готових до кардинальних змін небагато. Більшість перевізників не хоче скорочувати кількість транспортних одиниць і купувати 90-місні автобуси. Збільшення інтервалів руху маршруток буде незручним і для пасажирів. До того ж через зменшення кількості маршрутів люди залишаться без роботи.

Микола Євтушенко, виконавчий директор асоціації «Черкасиоблавтотранс»: «Я розумію, хто недобросовісно виконує свою роботу, не створює всі зручності для пасажирів, тих будуть посувати з автотранспортних маршрутів. Але ж усі асоціації перевізників будуть захищати простих працівників, адже за кожним – сім’я».

Перевізники нарікають на те, що дослідження «Львівської політехніки» є необ’єктивними. Перевірку робили вибірково та не на всіх маршрутах.

Олена Куниця, генеральний директор ПАТ «Черкаське АТП-17127»: «На маршруті «5» із 325 автобусних маршрутів перевірили 2, «13» – 5. Це перевірили 1%».

До того ж «Львівська політехніка» не мала юридичних повноважень займатися такими дослідженнями. В Україні є спеціальні організації, які компетентні робити аналіз та пропонувати транспортні схеми.

Руслан Толкачов, юрист: «Право на проведення таких досліджень «Львівська політехніка» не має. За порядком і умовами проведення дослідження, вивчення попиту та раціональності мережі можуть проводити 2 органи – «Державтотранспроект» і «Транспортна академія України».

Після тривалих обговорень учасники засідання все ж прийняли резолюцію. Вирішили не поспішати, поки що відмовитися від великих автобусів і провести конкурс для перевізників, які подали заявки.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
найдавніші
найновіші більшість голосували
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

У Шполі після наруги над могилами військових встановили відеокамери

На кладовищі по вулиці Добровольців у Шполі встановили камери відеоспостереження та освітлення території. Про це повідомили в Шполянській міській...

У Смілі попрощаються із загиблим 25-річним захисником України

Сьогодні, 25 листопада, у місті Сміла відбудеться прощання із захисником України Іваном Нечиталюком, який загинув 17 листопада 2024 року...

Цікаве:

Пральна машина Electrolux – особливості, зручності, поширені поломки

Пральна машина Electrolux – це техніка преміум-класу, відома своєю...

Городництво – як спосіб життя: поради, як і де вибирати насіння

Городництво — це не просто спосіб забезпечити себе свіжими...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x